Bakalie

Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.

bakalie2
Opakowanie stało się pierwszym źródłem informacji, reklamą produktu w miejscu sprzedaży. To jedyne medium, które dociera do 100% konsumentów. Rozwojowi tej formy dialogu z konsumentem towarzyszył rozwój reklamy telewizyjnej i prasowej. Dzisiaj opakowania w sposób naturalny stają się pośrednikiem między produktem, a wytwórcą, substytutem ludzkiej relacji z klientem. Opakowanie dla produktu stanowi wartość dodaną. W przypadku niektórych produktów podkreśla wysoką jakość, uzasadnia wyższą cenę przesuwając go o kategorię wyżej (Premium).

Szukając wzrokiem produktu na wielkiej sklepowej półce zawsze wiemy, czego szukamy (jak wygląda poszukiwany produkt). Pestki dyni czy pestki słonecznika to przykład, gdzie doskonale wiemy czym jest produkt i jak wygląda. Zarówno słonecznik
jak i dynia są produktami impulsowymi. Wizerunek marki w tym przypadku nie koniecznie musi decydować o wyborze danego produktu. Przekonajmy konsumenta do naszego produktu. Wykorzystując opakowanie pokażmy go w niekonwencjonalny sposób wywołując pożądanie. Koń jaki jest, każdy widzi. Nie ulegajmy standardom, zapakujmy produkt w oryginalność.

Pomimo, że zdecydowana większość przedstawicieli działów marketingu nie lubi bylejakości, często na nią przyzwala. Panujące wśród nich powszechne przekonanie, że polski konsument nie jest jeszcze gotowy na zmiany w wyglądzie opakowań sprawia, że większość z nich wygląda tak, jak wygląda albo podobnie. Edukacyjna transformacja polskiego konsumenta postępuje szybciej, niż jest w stanie wyobrazić to sobie większość marketerów. Wystrzegajmy się bylejakości dopasowując wygląd opakowań do zmieniającej się rzeczywistości i oczekiwań konsumenta.

bakalie3 bakalie4 bakalie5 bakalie6 bakalie7

 

 

 

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Musli Lo
To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -