Bakalie

Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.

bakalie2
Opakowanie stało się pierwszym źródłem informacji, reklamą produktu w miejscu sprzedaży. To jedyne medium, które dociera do 100% konsumentów. Rozwojowi tej formy dialogu z konsumentem towarzyszył rozwój reklamy telewizyjnej i prasowej. Dzisiaj opakowania w sposób naturalny stają się pośrednikiem między produktem, a wytwórcą, substytutem ludzkiej relacji z klientem. Opakowanie dla produktu stanowi wartość dodaną. W przypadku niektórych produktów podkreśla wysoką jakość, uzasadnia wyższą cenę przesuwając go o kategorię wyżej (Premium).

Szukając wzrokiem produktu na wielkiej sklepowej półce zawsze wiemy, czego szukamy (jak wygląda poszukiwany produkt). Pestki dyni czy pestki słonecznika to przykład, gdzie doskonale wiemy czym jest produkt i jak wygląda. Zarówno słonecznik
jak i dynia są produktami impulsowymi. Wizerunek marki w tym przypadku nie koniecznie musi decydować o wyborze danego produktu. Przekonajmy konsumenta do naszego produktu. Wykorzystując opakowanie pokażmy go w niekonwencjonalny sposób wywołując pożądanie. Koń jaki jest, każdy widzi. Nie ulegajmy standardom, zapakujmy produkt w oryginalność.

Pomimo, że zdecydowana większość przedstawicieli działów marketingu nie lubi bylejakości, często na nią przyzwala. Panujące wśród nich powszechne przekonanie, że polski konsument nie jest jeszcze gotowy na zmiany w wyglądzie opakowań sprawia, że większość z nich wygląda tak, jak wygląda albo podobnie. Edukacyjna transformacja polskiego konsumenta postępuje szybciej, niż jest w stanie wyobrazić to sobie większość marketerów. Wystrzegajmy się bylejakości dopasowując wygląd opakowań do zmieniającej się rzeczywistości i oczekiwań konsumenta.

bakalie3 bakalie4 bakalie5 bakalie6 bakalie7

 

 

 

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Skarby Ziemi
Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.
Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -