Balle Styl

Oferta Balle Styl (Akademia Urody) jest skierowana głównie do kobiet. Delikatna, subtelna typografia oraz ciepła kolorystyka (złoto, brązy) w pełni oddaje charakter oferowanych usług.
Stylizowany element łabędzia to synonim piękna, elegancji i delikatności ułatwiający zapamiętywalność całego znaku.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Identyfikacja wizualna


Ontima
Ontima tworzy grupę kapitałową doradztwa finansowego, zarządzania aktywami, doradztwa biznesowego, domu maklerskiego oraz High Level Concierge Service.
Trendmark stworzył identyfikację wizualną firmy rozpoczynając pracę nad logo, a kończąc na wizytówkach, papierze firmowym etc.
ABC Szkolenia
ABC Szkolenia to Ośrodek Szkolenia Zawodowego, który organizuje kursy na prawo jazdy dla kierowców i kierowców zawodowych.
Propozycja nowego logo nadaje firmie charakter nowoczesności wpisując się we współczesne standardy graficzne. Znak jest zaprojektowany pod zapotrzebowanie na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej firmy (wizytówki, papier firmowy, strona www) tak, by był łatwy do zapamiętania i uniwersalny, a także ponadczasowy.
ALLBRIDGE
Allbridge jest firmą zajmującą się doradztwem związanym z realizacją strategii przedsiębiorstw. Propozycja znaku graficznego wykorzystuje dosłowność nazwy.
Element ludzki (trzy postacie) tworzą pomost, symbol solidności i profesjonalizmu oferowanych rozwiązań.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -