Bayer

Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.

Slide 1
Slide 2

Skuteczność e-mail marketingu w obszarze B2C i B2B nie powinna prowadzić do wniosku, że komunikacja skierowana do firmy i do konsumenta może wyglądać identycznie.
Podczas gdy klient instytucjonalny znajdzie czas na racjonalną analizę i porównanie oferty przedstawionej w reklamowej e-wiadomości, osoba prywatna jest bardziej skłonna do podjęcia emocjonalnej decyzji pod jej wpływem.

 

W zależności od klienta e – mailing ma za zadanie stworzyć określoną, indywidualną relację z odbiorcą. W e-mailingu B2B warto więc zawrzeć logiczne argumenty i kompleksowe informacje, natomiast w e-mailingu B2C mówić językiem korzyści i pobudzać pragnienia.
E-mail marketing będzie efektywny tylko wtedy, jeśli przekaz zostanie ściśle dostosowany do potrzeb i sposobu postrzegania świata przez konsumenta.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]
ABC Szkolenia
ABC Szkolenia to jeden z największych Ośrodków Szkolenia Zawodowego, który organizuje kursy na prawo jazdy dla kierowców i kierowców zawodowych.
Agencja Mienia Wojskowego
Agencja Mienia Wojskowego jest agendą państwową nadzorowaną przez Ministra Obrony Narodowej. Została utworzona w 1996 roku.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -