Bayer

Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.

Slide 1
Slide 2

Skuteczność e-mail marketingu w obszarze B2C i B2B nie powinna prowadzić do wniosku, że komunikacja skierowana do firmy i do konsumenta może wyglądać identycznie.
Podczas gdy klient instytucjonalny znajdzie czas na racjonalną analizę i porównanie oferty przedstawionej w reklamowej e-wiadomości, osoba prywatna jest bardziej skłonna do podjęcia emocjonalnej decyzji pod jej wpływem.

 

W zależności od klienta e – mailing ma za zadanie stworzyć określoną, indywidualną relację z odbiorcą. W e-mailingu B2B warto więc zawrzeć logiczne argumenty i kompleksowe informacje, natomiast w e-mailingu B2C mówić językiem korzyści i pobudzać pragnienia.
E-mail marketing będzie efektywny tylko wtedy, jeśli przekaz zostanie ściśle dostosowany do potrzeb i sposobu postrzegania świata przez konsumenta.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Yamaha
Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.
X-Trade Brokers
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -