Bayer

Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.

Slide 1
Slide 2

Skuteczność e-mail marketingu w obszarze B2C i B2B nie powinna prowadzić do wniosku, że komunikacja skierowana do firmy i do konsumenta może wyglądać identycznie.
Podczas gdy klient instytucjonalny znajdzie czas na racjonalną analizę i porównanie oferty przedstawionej w reklamowej e-wiadomości, osoba prywatna jest bardziej skłonna do podjęcia emocjonalnej decyzji pod jej wpływem.

 

W zależności od klienta e – mailing ma za zadanie stworzyć określoną, indywidualną relację z odbiorcą. W e-mailingu B2B warto więc zawrzeć logiczne argumenty i kompleksowe informacje, natomiast w e-mailingu B2C mówić językiem korzyści i pobudzać pragnienia.
E-mail marketing będzie efektywny tylko wtedy, jeśli przekaz zostanie ściśle dostosowany do potrzeb i sposobu postrzegania świata przez konsumenta.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Agencja Mienia Wojskowego
Agencja Mienia Wojskowego jest agendą państwową nadzorowaną przez Ministra Obrony Narodowej. Została utworzona w 1996 roku.
Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]
Fraikin
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią [...]

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -