Bibby

Ponad dwustuletnie doświadczenie oraz najwyższe standardy zarządzania pozwoliły Bibby Line Group uplasować się w ścisłej czołówce w każdym z obszarów jej działalności.

Slide 1
Slide 2
Slide 3

Landing page – strony docelowe, to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik, w skutek podjętych przez firmę działań reklamowych. Najczęstszym źródłem odwiedzin są przekierowania z mailingów, flashowych bannerów, ale także reklam Google AdWords czy tych pochodzących z Facebooka. Użytkownik spodziewa się zatem znaleźć jak najszybciej to, co obiecane mu było w poprzedniej reklamie – darmowy ebook, możliwość wzięcia udziału w konkursie, zniżkę na produkt czy usługę marki.

 

Starajmy się, aby działania użytkownika zostały ograniczone do jak najkrótszej drogi działania. Skróćmy formularze kontaktowe, które powinny znaleźć się już na pierwszej stronie, umieśćmy action buttons jeśli jest potrzeba przejścia do kolejnej podstrony, a przede wszystkim szybko i w prosty sposób, wytłumaczmy użytkownikowi, po co robi to wszystko. Jeżeli cel działań zostanie jasno określony już na samym początku, mamy mniejsze ryzyko, że wypełnianie formularza zostanie w połowie przerwane.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -