Absolwent

Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.

absolwent

Należało zachować pewne charakterystyczne elementy takie jak nazwa brandu umieszczona po łuku, biało-czerwona zakrywka, czerwono-złota kolorystyka, wizerunek medali oraz element hologramu jako gwarancja oryginalności.

Marka „Absolwent” to pewna historia, to ikona rynku spirytusowego, W latach dziewięćdziesiątych produkt postrzegany był jako „polski Smirnoff”. Zmieniająca się rzeczywistość sprawiła, że wizerunek produktu uległ stopniowej dewaluacji. Nie był już marką lubianą. Nie wyzwalała wśród konsumentów chęci zakupu z wyboru (brak elementów emocjonalnych). O jej wyborze decydowała wyłącznie niska cena, Brak spójności we wszystkich elementach opakowania powodował niskie postrzeganie jakości samego produktu.

Duża świadomość marki stanowiła jednak wystarczającą gwarancję, że nowe opakowanie, wsparte odpowiednio zaplanowanymi działaniami promocyjnymi, odzyska starych oraz pozyska nowych, lojalnych i wiernych „userów”.

Przystępując do prac mających na celu odświeżenie wizerunku marki „Absolwent” zależało nam, aby nowy wizerunek produktu stał się alternatywą „dobrego smaku” na miłe spędzenie czasu w gronie przyjaciół, najbliższej rodziny, kolegów ze szkolnej ławy. Niech przebywanie „w jego towarzystwie” stanie się modą. dając jej użytkownikom poczucie dumy, prestiżu i satysfakcji z dokonanego wyboru. Zmiana wizerunku wódki powinna absorbować uwagę przede wszystkim nowych konsumentów. Przywiązanie „starych” było tak wielkie, że na pewno nadal pozostaną jej „wiernymi wyznawcami”. Dla nich „Absolwent” w nowej szacie powinien być czymś w rodzaju satysfakcji pozakupowej. Niech poczują jak smakuje duma. To nagroda za ich wieloletnią wierność i lojalność.

Absolwent wszędzie tam gdzie potrzebna jest dusza towarzystwa

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Ciasteczka Jęczmienne
Kolejna oferta marki Sante wpisuje się w kategorię (ciastka zbożowe), której nowa linia (Ciasteczka Jęczmienne) stanowi ważne uzupełnienie portfela produktowego marki.
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -