Absolwent

Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.

absolwent

Należało zachować pewne charakterystyczne elementy takie jak nazwa brandu umieszczona po łuku, biało-czerwona zakrywka, czerwono-złota kolorystyka, wizerunek medali oraz element hologramu jako gwarancja oryginalności.

Marka „Absolwent” to pewna historia, to ikona rynku spirytusowego, W latach dziewięćdziesiątych produkt postrzegany był jako „polski Smirnoff”. Zmieniająca się rzeczywistość sprawiła, że wizerunek produktu uległ stopniowej dewaluacji. Nie był już marką lubianą. Nie wyzwalała wśród konsumentów chęci zakupu z wyboru (brak elementów emocjonalnych). O jej wyborze decydowała wyłącznie niska cena, Brak spójności we wszystkich elementach opakowania powodował niskie postrzeganie jakości samego produktu.

Duża świadomość marki stanowiła jednak wystarczającą gwarancję, że nowe opakowanie, wsparte odpowiednio zaplanowanymi działaniami promocyjnymi, odzyska starych oraz pozyska nowych, lojalnych i wiernych „userów”.

Przystępując do prac mających na celu odświeżenie wizerunku marki „Absolwent” zależało nam, aby nowy wizerunek produktu stał się alternatywą „dobrego smaku” na miłe spędzenie czasu w gronie przyjaciół, najbliższej rodziny, kolegów ze szkolnej ławy. Niech przebywanie „w jego towarzystwie” stanie się modą. dając jej użytkownikom poczucie dumy, prestiżu i satysfakcji z dokonanego wyboru. Zmiana wizerunku wódki powinna absorbować uwagę przede wszystkim nowych konsumentów. Przywiązanie „starych” było tak wielkie, że na pewno nadal pozostaną jej „wiernymi wyznawcami”. Dla nich „Absolwent” w nowej szacie powinien być czymś w rodzaju satysfakcji pozakupowej. Niech poczują jak smakuje duma. To nagroda za ich wieloletnią wierność i lojalność.

Absolwent wszędzie tam gdzie potrzebna jest dusza towarzystwa

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Skarby Ziemi
Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Polo Cola
To jedna z niewielu kategorii produktowych, której wygląd i tożsamość określa kolorystyka (czerwono-biała) i nazwa produktu, zwłaszcza drugi jej człon „Cola”.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -