Bread Chips

Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.

Obst Bread Chips

Ich wizualna interpretacja powinna identyfikować współczesnego konsumenta niezależnie od przedziału wiekowego. Tradycja połączona z nowoczesnością to wizualny komunikat, w który wyposażone zostały nowe produkty marki.

Design opakowań swoim charakterem pokazuje naturalność produktu identyfikując bezpośredniego konsumenta niezależnie od przedziału wiekowego. Wszystkie zastosowane elementy graficzne uzupełniają się wzajemnie tworząc w jego świadomości obraz produktu .

Inspiracją do powstania kreatywnych propozycji stanowiły elementy sztuki ludowej (wycinanki). Naturalne pochodzenie i oryginalność to najważniejszy komunikat, jaki powinien wysyłać produkt za pośrednictwem swojego opakowania. Odpowiednia interpretacja graficzna pozwoliła na zakodowanie wszystkich informacji „zmieniając je w obraz”.

Połączenie wszystkich elementów opakowania, ich odpowiednia kompozycja ukazuje produkt jako: lekki i zdrowy. W zgodzie z filozofią zdrowego odżywiania, identyfikuje potrzeby świadomego konsumenta.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Przyprawy Galateo
Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.
Musli Lo
To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.
Bakalie
Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -