Bread Chips
→Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Ich wizualna interpretacja powinna identyfikować współczesnego konsumenta niezależnie od przedziału wiekowego. Tradycja połączona z nowoczesnością to wizualny komunikat, w który wyposażone zostały nowe produkty marki.
Design opakowań swoim charakterem pokazuje naturalność produktu identyfikując bezpośredniego konsumenta niezależnie od przedziału wiekowego. Wszystkie zastosowane elementy graficzne uzupełniają się wzajemnie tworząc w jego świadomości obraz produktu .
Inspiracją do powstania kreatywnych propozycji stanowiły elementy sztuki ludowej (wycinanki). Naturalne pochodzenie i oryginalność to najważniejszy komunikat, jaki powinien wysyłać produkt za pośrednictwem swojego opakowania. Odpowiednia interpretacja graficzna pozwoliła na zakodowanie wszystkich informacji „zmieniając je w obraz”.
Połączenie wszystkich elementów opakowania, ich odpowiednia kompozycja ukazuje produkt jako: lekki i zdrowy. W zgodzie z filozofią zdrowego odżywiania, identyfikuje potrzeby świadomego konsumenta.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy. Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach. Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”