Ciasteczka Jęczmienne

Kolejna oferta marki Sante wpisuje się w kategorię (ciastka zbożowe), której nowa linia (Ciasteczka Jęczmienne) stanowi ważne uzupełnienie portfela produktowego marki.

Sante Ciasteczka Jęczmienne

Nowa propozycja wyglądem swych opakowań powinna wpisywać się w architekturę kategorii, której charakterystyczne elementy (DNA kategorii produktowej) zdefiniowały Ciasteczka Owsiane pojawiając się na konsumenckim rynku jako pierwsze.

Obowiązującą kolorystyką nadal pozostała biel. To synonim dietetyczności, lekkości oraz prozdrowotnego charakteru produktów. Taka sama typografia (ten sam kształt liter) służąca do przekazania wszystkich komunikatów tekstowych włącznie z nazwą nowej linii ciastek. Prosta w swej formie wizualizacja produktu, ograniczająca się wyłącznie do zdjęcia w odpowiedniej aranżacji. Przynajmniej na jednym z ciastek powinno być widoczne logo Sante odciśnięte na jego powierzchni.

Oprócz tych obowiązkowych elementów nowe opakowania należało wyposażyć dodatkowo w elementy, które będą stanowiły różnicę w stosunku do już obecnych na rynku konsumenckim Ciasteczek Owsianych tego samego producenta.

Zastosowany rąbek serwetki to wizualny komunikat informujący o naturalnym pochodzeniu surowców i tradycyjnych sposobach wytwarzania ciasteczek. Kolorowa wstążeczka to wizualizacja wysokiej jakości oraz delikatnego smaku wszystkich produktów tworzących linię. To jednocześnie sposób na identyfikację bezpośredniego konsumenta, w szczególności kobiet, do których produkty nowej kategorii (ciastka zbożowe) są adresowane.

Kupujemy oczami. Zależało nam aby nowe produkty za sprawą swoich opakowań stanowiły uzupełnieniem istniejącej już linii (Ciasteczka Owsiane). Ich wizerunek powinien angażować emocje i uwagę bezpośredniego odbiorcy tak, aby nie przeszedł on obok kolejnych produktów w sposób obojętny.

Sante Ciasteczka Jęczmienne

Sante Ciasteczka Jęczmienne Sante Ciasteczka Jęczmienne

 

 

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Masło Delikatesowe Fini, Kingley
Markowe masła wyróżniają się na tle dość tradycyjnej oferty poprzez nowoczesny design.Kształt opakowań, materiały z których zostały wykonane oraz cały wizerunek ustawia jew stosunku do pozostałych o półkę wyżej.
Alpini Friends
Dobre opakowanie to takie, które wyróżnia pomysł. Każde z projektowanych przez nas opakowań ma swoją historię. Ta ze względu na osobisty charakter jest dla nas wyjątkowa.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -