Ciasteczka Jęczmienne

Kolejna oferta marki Sante wpisuje się w kategorię (ciastka zbożowe), której nowa linia (Ciasteczka Jęczmienne) stanowi ważne uzupełnienie portfela produktowego marki.

Sante Ciasteczka Jęczmienne

Nowa propozycja wyglądem swych opakowań powinna wpisywać się w architekturę kategorii, której charakterystyczne elementy (DNA kategorii produktowej) zdefiniowały Ciasteczka Owsiane pojawiając się na konsumenckim rynku jako pierwsze.

Obowiązującą kolorystyką nadal pozostała biel. To synonim dietetyczności, lekkości oraz prozdrowotnego charakteru produktów. Taka sama typografia (ten sam kształt liter) służąca do przekazania wszystkich komunikatów tekstowych włącznie z nazwą nowej linii ciastek. Prosta w swej formie wizualizacja produktu, ograniczająca się wyłącznie do zdjęcia w odpowiedniej aranżacji. Przynajmniej na jednym z ciastek powinno być widoczne logo Sante odciśnięte na jego powierzchni.

Oprócz tych obowiązkowych elementów nowe opakowania należało wyposażyć dodatkowo w elementy, które będą stanowiły różnicę w stosunku do już obecnych na rynku konsumenckim Ciasteczek Owsianych tego samego producenta.

Zastosowany rąbek serwetki to wizualny komunikat informujący o naturalnym pochodzeniu surowców i tradycyjnych sposobach wytwarzania ciasteczek. Kolorowa wstążeczka to wizualizacja wysokiej jakości oraz delikatnego smaku wszystkich produktów tworzących linię. To jednocześnie sposób na identyfikację bezpośredniego konsumenta, w szczególności kobiet, do których produkty nowej kategorii (ciastka zbożowe) są adresowane.

Kupujemy oczami. Zależało nam aby nowe produkty za sprawą swoich opakowań stanowiły uzupełnieniem istniejącej już linii (Ciasteczka Owsiane). Ich wizerunek powinien angażować emocje i uwagę bezpośredniego odbiorcy tak, aby nie przeszedł on obok kolejnych produktów w sposób obojętny.

Sante Ciasteczka Jęczmienne

Sante Ciasteczka Jęczmienne Sante Ciasteczka Jęczmienne

 

 

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Musli Lo
To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.
Develey (sosy kanapkowe)
Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.
Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -