Communication World® Polska

Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Jednym z najbardziej popularnych elementów landing page jest formularz kontaktowy. Często to właśnie kontakt do klienta jest najważniejszym celem landing page, dlatego warto odpowiednio o niego zadbać. Formularz powinien być prosty i przejrzysty, użytkownik musi od razu zrozumieć co ma wypełnić, jak i co stanie się po przesłaniu całości. Unikajmy zbyt rozbudowanych formularzy wymagających wpisania od nas dużej ilości informacji.

 

W dobie popularnych urządzeń mobilnych należy zadbać o ty, by kreacja wyświetlała się poprawnie również na tabletach i smartfonach, zwłaszcza kiedy kierujemy ruch na landing page z wcześniej wysłanego newslettera.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


Bayer – Veraflox
Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.
Door E-book
DOOR, od początku działalności w Polsce, czyli od 1992 r., przestrzega kilku fundamentalnych zasad, dzięki którym nasza kadra trenerska spełnia najwyższe wymagania i jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu, niezależnie od specyfiki branży.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -