Communication World® Polska

Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Jednym z najbardziej popularnych elementów landing page jest formularz kontaktowy. Często to właśnie kontakt do klienta jest najważniejszym celem landing page, dlatego warto odpowiednio o niego zadbać. Formularz powinien być prosty i przejrzysty, użytkownik musi od razu zrozumieć co ma wypełnić, jak i co stanie się po przesłaniu całości. Unikajmy zbyt rozbudowanych formularzy wymagających wpisania od nas dużej ilości informacji.

 

W dobie popularnych urządzeń mobilnych należy zadbać o ty, by kreacja wyświetlała się poprawnie również na tabletach i smartfonach, zwłaszcza kiedy kierujemy ruch na landing page z wcześniej wysłanego newslettera.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


XTB Online Trading
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
BGŻ BNP PARIBAS – Kino Pod Gwiazdami
BGŻ BNP PARIBAS - Kino Pod Gwiazdami
Communication World® Polska
Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -