Communication World® Polska

Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Jednym z najbardziej popularnych elementów landing page jest formularz kontaktowy. Często to właśnie kontakt do klienta jest najważniejszym celem landing page, dlatego warto odpowiednio o niego zadbać. Formularz powinien być prosty i przejrzysty, użytkownik musi od razu zrozumieć co ma wypełnić, jak i co stanie się po przesłaniu całości. Unikajmy zbyt rozbudowanych formularzy wymagających wpisania od nas dużej ilości informacji.

 

W dobie popularnych urządzeń mobilnych należy zadbać o ty, by kreacja wyświetlała się poprawnie również na tabletach i smartfonach, zwłaszcza kiedy kierujemy ruch na landing page z wcześniej wysłanego newslettera.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


Bayer – Veraflox
Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.
BGŻ BNP PARIBAS – Kino Pod Gwiazdami
BGŻ BNP PARIBAS - Kino Pod Gwiazdami
Communication World® Polska
Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -