Develey (sosy kanapkowe)

Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.

03a kopiaNowe opakowania/etykiety powinny uzasadniać wysoką cenę  (porównując produkty o podobnym przeznaczeniu) wskazując na aksamitną konsystencję i unikatowe walory smakowe.

Dla zwizualizowania tej cechy wykorzystano element tkaniny, jedwabiu. To pomysł, by angażując emocje pokazać ekskluzywny charakter produktu, jego konsystencję, wysoką jakość, cenę, niepowtarzalny smak oraz to wszystko, co powinno wyróżniać sosy kanapkowe marki Develey.

Poszczególne rodzaje sosów wyróżnia kolorystyka tak samo udrapowanej tkaniny. Dodatkowo, element bazylii umieszczony w fałdzie draperii stanowi subtelny akcent dekoracyjny. Jakże często takim właśnie elementem  ozdabiamy kanapki czy też zimne zakąski kładąc je na wierzch jedwabistego sosu.

Każdy z nas myśli irracjonalnie i podejmuje decyzje pod wpływem emocji. To nawyk zakupowy oraz emocjonalna więź konsumenta z produktem decydują o powtarzalności jego zakupów. Człowiek, podejmując decyzję, tak naprawdę nie rozważa wszystkich za i przeciw. Wybiera coś z jakiegoś konkretnego powodu, dlatego, że to lubi lub mu to odpowiada, pasuje pod jakimś względem, a dopiero potem, post factum, dobudowuje do tego uzasadnienie.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).
Musli Lo
To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.
Ciasteczka Owsiane
Ciastka zbożowe to nowa kategoria w portfolio produktowym Sante - naszym zadaniem było zaprojektowanie całej lini produktów.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -