Door E-book
→DOOR, od początku działalności w Polsce, czyli od 1992 r., przestrzega kilku fundamentalnych zasad, dzięki którym nasza kadra trenerska spełnia najwyższe wymagania i jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu, niezależnie od specyfiki branży.
Jak w przypadku każdej innej kreacji, landing page to nie tylko atrakcyjna szata graficzna. Warto zadbać o odpowiednie copy, dobrze dobrane teksty, zrozumiałe instrukcje i chwytliwe nagłówki sprawią, że użytkownik poświęci dużo więcej czasu na eksplorację naszej strony.
Zbierając dane użytkowników z formularza, powinniśmy zapewnić ich, że przekazane nam informacje będą bezpieczne. Ważne jest także, aby zaznaczyć w jakim celu zostaną użyte – ten niewymagający dużego wysiłku zabieg pozwoli na zwiększenie zaufania wobec marki.
Referencje
„Od dwóch lat współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”