Door E-book

DOOR, od początku działalności w Polsce, czyli od 1992 r., przestrzega kilku fundamentalnych zasad, dzięki którym nasza kadra trenerska spełnia najwyższe wymagania i jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu, niezależnie od specyfiki branży.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Jak w przypadku każdej innej kreacji, landing page to nie tylko atrakcyjna szata graficzna. Warto zadbać o odpowiednie copy, dobrze dobrane teksty, zrozumiałe instrukcje i chwytliwe nagłówki sprawią, że użytkownik poświęci dużo więcej czasu na eksplorację naszej strony.

 

Zbierając dane użytkowników z formularza, powinniśmy zapewnić ich, że przekazane nam informacje będą bezpieczne. Ważne jest także, aby zaznaczyć w jakim celu zostaną użyte – ten niewymagający dużego wysiłku zabieg pozwoli na zwiększenie zaufania wobec marki.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


XTB Online Trading
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
Communication World® Polska
Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -