Fraikin

Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią [...]

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5

E-mail marketing skierowany do zewnętrznych baz odbiorców najczęściej przybiera formę kampanii promocyjnej lub sprzedażowej. Najbardziej popularna forma polega na wykupieniu mailingu bądź kilku mailingów w portalach posiadających własne bazy adresowe (np. wp.pl, onet.pl, interia.pl lub portale społecznościowe) przez firmy o ogólnopolskim zasięgu.

Inną formą e-mail marketingu skierowanego do rynku zewnętrznego jest rozesłanie mailingu do bazy kupionej specjalnie do przeprowadzenia konkretnej akcji mailingowej. Mimo, iż mechanizm działania jest nieco inny, to rezultat finalny (jeśli chodzi o odbiorcę) jest bardzo podobny.

 

Brief

Zbudowanie serwisu na wybranym CMSie, odświeżenie i unowocześnienie szaty graficznej. Stworzenie integracji z systemem zamówień wynajmu pojazdów krótkoterminowych oraz newsletterem.

Rozwiązanie

Paleta barw należąca do Corporate Identity firmy oraz ruchome elementy na stronie, takie jak slidery, dodały dynamiki całemu projektowi. Serwis został także zoptymalizowany pod kątem SEO.

Efekt

Idący z duchem czasu, zarówno od wizualnej jak i z technologicznej strony, serwis internetowy Fraikin to przykład na to, w jak prosty sposób za pomocą drobnych zabiegów odświeżyć i unowocześnić wizerunek firmy w internecie.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Fraikin
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią [...]
Yamaha
Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.
Rzeczpospolita
"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -