Fraikin

Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią [...]

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5

E-mail marketing skierowany do zewnętrznych baz odbiorców najczęściej przybiera formę kampanii promocyjnej lub sprzedażowej. Najbardziej popularna forma polega na wykupieniu mailingu bądź kilku mailingów w portalach posiadających własne bazy adresowe (np. wp.pl, onet.pl, interia.pl lub portale społecznościowe) przez firmy o ogólnopolskim zasięgu.

Inną formą e-mail marketingu skierowanego do rynku zewnętrznego jest rozesłanie mailingu do bazy kupionej specjalnie do przeprowadzenia konkretnej akcji mailingowej. Mimo, iż mechanizm działania jest nieco inny, to rezultat finalny (jeśli chodzi o odbiorcę) jest bardzo podobny.

 

Brief

Zbudowanie serwisu na wybranym CMSie, odświeżenie i unowocześnienie szaty graficznej. Stworzenie integracji z systemem zamówień wynajmu pojazdów krótkoterminowych oraz newsletterem.

Rozwiązanie

Paleta barw należąca do Corporate Identity firmy oraz ruchome elementy na stronie, takie jak slidery, dodały dynamiki całemu projektowi. Serwis został także zoptymalizowany pod kątem SEO.

Efekt

Idący z duchem czasu, zarówno od wizualnej jak i z technologicznej strony, serwis internetowy Fraikin to przykład na to, w jak prosty sposób za pomocą drobnych zabiegów odświeżyć i unowocześnić wizerunek firmy w internecie.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Sante
Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.
Nissan
Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.
Yamaha
Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -