Integral Collections

Integral Collections oferuje profesjonalną windykację długów, co potwierdzić może liczne grono klientów zadowolonych z usług.

Slide 1
Slide 2

Częstym błędem w tworzeniu landing page jest stawianie go na równi z klasyczną stroną internetową. Celem landing page nie jest po prostu przekazanie informacji, a skłonienie użytkownika do działania – wypełnienie formularza, ściągnięcie e-booka lub zamówienie produktu/usługi. Jego kreacja powinna skupiać się na osiągnięciu tego celu.

 

Znając cel oraz określając grupę docelową, do której trafi nasza kreacja, przystępujemy do zaprojektowania szaty graficznej. Warto pamiętać by zarówno landing page, jak newslettery, banery i strona internetowa miały zbliżoną lub tę samą linię graficzną. Dzięki temu łatwiej wzbudzimy zaufanie użytkownika i zachęcimy do kolejnych działań.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


Communication World® Polska
Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji.
XTB Online Trading
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
BGŻ BNP PARIBAS – Kino Pod Gwiazdami
BGŻ BNP PARIBAS - Kino Pod Gwiazdami

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -