Integral Collections

Integral Collections oferuje profesjonalną windykację długów, co potwierdzić może liczne grono klientów zadowolonych z usług.

Slide 1
Slide 2

Częstym błędem w tworzeniu landing page jest stawianie go na równi z klasyczną stroną internetową. Celem landing page nie jest po prostu przekazanie informacji, a skłonienie użytkownika do działania – wypełnienie formularza, ściągnięcie e-booka lub zamówienie produktu/usługi. Jego kreacja powinna skupiać się na osiągnięciu tego celu.

 

Znając cel oraz określając grupę docelową, do której trafi nasza kreacja, przystępujemy do zaprojektowania szaty graficznej. Warto pamiętać by zarówno landing page, jak newslettery, banery i strona internetowa miały zbliżoną lub tę samą linię graficzną. Dzięki temu łatwiej wzbudzimy zaufanie użytkownika i zachęcimy do kolejnych działań.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


Communication World® Polska
Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji.
Door E-book
DOOR, od początku działalności w Polsce, czyli od 1992 r., przestrzega kilku fundamentalnych zasad, dzięki którym nasza kadra trenerska spełnia najwyższe wymagania i jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu, niezależnie od specyfiki branży.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -