Miodowa Wódka

Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.

Wódka Miodowa

Miód, znany ze swojego leczniczego działania, coraz częściej wykorzystywany jest jako główny składnik nalewek na bazie alkoholu.

 Miodowa, to propozycja wódki smakowej, która idealnie spełnia rolę alkoholu do smakowania.

Przystępując do prac nad opakowaniem szukaliśmy charakterystycznych elementów, które opiszą i pokażą produkt we właściwym świetle. Wszystkie moduły stanowią istotne dopełnienie nazwy, podkreślając charakter smakowy produktu. Cała kompozycja wskazuje na wysoką jakość produktu. Również element „plastra miodu” (kształt sześciokąta) był w tym przypadku jak najbardziej na miejscu. Wykorzystanie go idealnie uzupełnia nazwę (Golden Sting), podkreślając charakter wódki miodowej. To jeden z element mnemotechnicznych zwiększający zapamiętywalność marki, pozwalający budować świadomość i wizerunek produktu w umysłach konsumentów.

Nazwa to pierwszy komunikat, rozpoczynający dialog z konsumentem. Czy powinna mieć polskie czy obcojęzyczne brzmienie – to jedno z tych pytań, które nurtuje zarówno marketerów jak i ludzi zajmujących się namingiem. Odpowiedź pozostawiliśmy konsumentom, którzy na podstawie przygotowanych propozycji sami dokonali wyboru.

  Wódka dla koneserów dobrego smaku.

Wódka Miodowa

miodowa 02

miodowa 04

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Alpini Young
Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -