Miodowa Wódka

Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.

Wódka Miodowa

Miód, znany ze swojego leczniczego działania, coraz częściej wykorzystywany jest jako główny składnik nalewek na bazie alkoholu.

 Miodowa, to propozycja wódki smakowej, która idealnie spełnia rolę alkoholu do smakowania.

Przystępując do prac nad opakowaniem szukaliśmy charakterystycznych elementów, które opiszą i pokażą produkt we właściwym świetle. Wszystkie moduły stanowią istotne dopełnienie nazwy, podkreślając charakter smakowy produktu. Cała kompozycja wskazuje na wysoką jakość produktu. Również element „plastra miodu” (kształt sześciokąta) był w tym przypadku jak najbardziej na miejscu. Wykorzystanie go idealnie uzupełnia nazwę (Golden Sting), podkreślając charakter wódki miodowej. To jeden z element mnemotechnicznych zwiększający zapamiętywalność marki, pozwalający budować świadomość i wizerunek produktu w umysłach konsumentów.

Nazwa to pierwszy komunikat, rozpoczynający dialog z konsumentem. Czy powinna mieć polskie czy obcojęzyczne brzmienie – to jedno z tych pytań, które nurtuje zarówno marketerów jak i ludzi zajmujących się namingiem. Odpowiedź pozostawiliśmy konsumentom, którzy na podstawie przygotowanych propozycji sami dokonali wyboru.

  Wódka dla koneserów dobrego smaku.

Wódka Miodowa

miodowa 02

miodowa 04

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Orzeszki Crispe
Ze względu na różnorodność produktów występujących w linii zastosowano numerację poszczególnych rodzajów i odmian orzeszków.
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -