Miodowa Wódka

Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.

Wódka Miodowa

Miód, znany ze swojego leczniczego działania, coraz częściej wykorzystywany jest jako główny składnik nalewek na bazie alkoholu.

 Miodowa, to propozycja wódki smakowej, która idealnie spełnia rolę alkoholu do smakowania.

Przystępując do prac nad opakowaniem szukaliśmy charakterystycznych elementów, które opiszą i pokażą produkt we właściwym świetle. Wszystkie moduły stanowią istotne dopełnienie nazwy, podkreślając charakter smakowy produktu. Cała kompozycja wskazuje na wysoką jakość produktu. Również element „plastra miodu” (kształt sześciokąta) był w tym przypadku jak najbardziej na miejscu. Wykorzystanie go idealnie uzupełnia nazwę (Golden Sting), podkreślając charakter wódki miodowej. To jeden z element mnemotechnicznych zwiększający zapamiętywalność marki, pozwalający budować świadomość i wizerunek produktu w umysłach konsumentów.

Nazwa to pierwszy komunikat, rozpoczynający dialog z konsumentem. Czy powinna mieć polskie czy obcojęzyczne brzmienie – to jedno z tych pytań, które nurtuje zarówno marketerów jak i ludzi zajmujących się namingiem. Odpowiedź pozostawiliśmy konsumentom, którzy na podstawie przygotowanych propozycji sami dokonali wyboru.

  Wódka dla koneserów dobrego smaku.

Wódka Miodowa

miodowa 02

miodowa 04

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Develey (sosy kanapkowe)
Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.
Orzeszki Crispe
Ze względu na różnorodność produktów występujących w linii zastosowano numerację poszczególnych rodzajów i odmian orzeszków.
Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -