Musli Lo

To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.

Sante Musli Lo
Współczesny konsument jest świadomy swojego wyboru, wie czego szuka i jak to coś powinno wyglądać.

Zadbaliśmy o to, aby uwaga konsumenta koncentrowała się na nazwie produktu „Lo” wyróżniając go (kolejne musli) z całej masy produktów tej samej kategorii.

„Lo” w świadomości młodszych konsumentek (produkt adresowany jest właśnie do nich) to potoczne słowo, które jest synonimem wellness. Wellness to nie tylko fitness. To filozofia, która kładzie nacisk na zdrowy tryb życia. W praktyce oznacza odpowiedni relaks oraz właściwą dietę. Obecnie musli to kategoria produktowa (nie tylko nazwa własna produktu), która ukonstytuowała ten rodzaj płatków jako alternatywę zdrowego śniadania.

O oryginalności produktu zawsze decyduje pomysł na wizualizację jego opakowania. Pytani potrafimy wskazać na opakowania, które nam się podobają. Trudniej nam jest uzasadnić te decyzje. To właśnie pomysł i oryginalność rozwiązania decydują o naszych preferencjach estetycznych.

Nazwa, kategoria i przeznaczenie produktu to ważne elementy, które powinny wyznaczać kierunek dla kreatywnego myślenia. Również kategoria produktowa, wiedza konsumenta na temat produktu oraz jego cechy psychograficzne powinny stać się źródłem inspiracji dla wszystkich mających wpływ na ostateczny wygląd opakowań i ich produktów.

Sante Musli Lo

Sante Musli Lo

Sante Musli Lo

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Polo Cola
To jedna z niewielu kategorii produktowych, której wygląd i tożsamość określa kolorystyka (czerwono-biała) i nazwa produktu, zwłaszcza drugi jej człon „Cola”.
Libella Wezyr
Wezyr to marka produktów do prania. Naszym zadaniem było odświeżenie logo, a następnie zaprojektowanie całej linii produktów.
Bakalie
Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -