Musli Lo

To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.

Sante Musli Lo
Współczesny konsument jest świadomy swojego wyboru, wie czego szuka i jak to coś powinno wyglądać.

Zadbaliśmy o to, aby uwaga konsumenta koncentrowała się na nazwie produktu „Lo” wyróżniając go (kolejne musli) z całej masy produktów tej samej kategorii.

„Lo” w świadomości młodszych konsumentek (produkt adresowany jest właśnie do nich) to potoczne słowo, które jest synonimem wellness. Wellness to nie tylko fitness. To filozofia, która kładzie nacisk na zdrowy tryb życia. W praktyce oznacza odpowiedni relaks oraz właściwą dietę. Obecnie musli to kategoria produktowa (nie tylko nazwa własna produktu), która ukonstytuowała ten rodzaj płatków jako alternatywę zdrowego śniadania.

O oryginalności produktu zawsze decyduje pomysł na wizualizację jego opakowania. Pytani potrafimy wskazać na opakowania, które nam się podobają. Trudniej nam jest uzasadnić te decyzje. To właśnie pomysł i oryginalność rozwiązania decydują o naszych preferencjach estetycznych.

Nazwa, kategoria i przeznaczenie produktu to ważne elementy, które powinny wyznaczać kierunek dla kreatywnego myślenia. Również kategoria produktowa, wiedza konsumenta na temat produktu oraz jego cechy psychograficzne powinny stać się źródłem inspiracji dla wszystkich mających wpływ na ostateczny wygląd opakowań i ich produktów.

Sante Musli Lo

Sante Musli Lo

Sante Musli Lo

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Biedronka Alpini – Czekoladki świąteczne
Słodkie dodatki to produkty, które oprócz swojego przeznaczenia pełnią funkcję dekoracyjnych dodatków dodawanych do świątecznych prezentów.
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.
Skarby Ziemi
Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -