Musli Lo

To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.

Sante Musli Lo
Współczesny konsument jest świadomy swojego wyboru, wie czego szuka i jak to coś powinno wyglądać.

Zadbaliśmy o to, aby uwaga konsumenta koncentrowała się na nazwie produktu „Lo” wyróżniając go (kolejne musli) z całej masy produktów tej samej kategorii.

„Lo” w świadomości młodszych konsumentek (produkt adresowany jest właśnie do nich) to potoczne słowo, które jest synonimem wellness. Wellness to nie tylko fitness. To filozofia, która kładzie nacisk na zdrowy tryb życia. W praktyce oznacza odpowiedni relaks oraz właściwą dietę. Obecnie musli to kategoria produktowa (nie tylko nazwa własna produktu), która ukonstytuowała ten rodzaj płatków jako alternatywę zdrowego śniadania.

O oryginalności produktu zawsze decyduje pomysł na wizualizację jego opakowania. Pytani potrafimy wskazać na opakowania, które nam się podobają. Trudniej nam jest uzasadnić te decyzje. To właśnie pomysł i oryginalność rozwiązania decydują o naszych preferencjach estetycznych.

Nazwa, kategoria i przeznaczenie produktu to ważne elementy, które powinny wyznaczać kierunek dla kreatywnego myślenia. Również kategoria produktowa, wiedza konsumenta na temat produktu oraz jego cechy psychograficzne powinny stać się źródłem inspiracji dla wszystkich mających wpływ na ostateczny wygląd opakowań i ich produktów.

Sante Musli Lo

Sante Musli Lo

Sante Musli Lo

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Ciasteczka Jęczmienne
Kolejna oferta marki Sante wpisuje się w kategorię (ciastka zbożowe), której nowa linia (Ciasteczka Jęczmienne) stanowi ważne uzupełnienie portfela produktowego marki.
Absolwent
Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -