Nissan
→Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.
Wysyłając kolejne mailingi starajmy się pomyśleć o użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie e-mail marketingowe od samego początku powinny być przemyślane i przedstawiać klientowi korzyści jakie otrzyma odbierając je. Mogą to być informacje o specjalnych promocjach i okazjach cenowych, ciekawostki z życia firmy bądź przypominacze, np. o wymianie opon na zimowe lub okresowych przeglądach. Dajmy odbiorcy poczucie, że nasz mailing może mu się przydać, a sam chętnie wyczekiwał będzie kolejnych wiadomości.
E-mail marketing to skuteczne narzędzie służące budowaniu rozgłosu. Informowaniu, edukowaniu, motywowaniu, integrowaniu, zwiększaniu lojalności oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej marek firm, produktów i usług. Angażując do współpracy profesjonalne firmy zajmujące się wysyłką mailingów mamy pewność, że wiadomości nie zostaną zakwalifikowane jako SPAM a użytkownik chętnie odczyta przekazywaną mu wiadomość.
Sprawdź nasze inne realizacje
E-mail Marketing
Referencje
„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”