Nissan

Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Wysyłając kolejne mailingi starajmy się pomyśleć o użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie e-mail marketingowe od samego początku powinny być przemyślane i przedstawiać klientowi korzyści jakie otrzyma odbierając je. Mogą to być informacje o specjalnych promocjach i okazjach cenowych, ciekawostki z życia firmy bądź przypominacze, np. o wymianie opon na zimowe lub okresowych przeglądach. Dajmy odbiorcy poczucie, że nasz mailing może mu się przydać, a sam chętnie wyczekiwał będzie kolejnych wiadomości.

 

E-mail marketing to skuteczne narzędzie służące budowaniu rozgłosu. Informowaniu, edukowaniu, motywowaniu, integrowaniu, zwiększaniu lojalności oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej marek firm, produktów i usług. Angażując do współpracy profesjonalne firmy zajmujące się wysyłką mailingów mamy pewność, że wiadomości nie zostaną zakwalifikowane jako SPAM a użytkownik chętnie odczyta przekazywaną mu wiadomość.

 

 

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Agencja Mienia Wojskowego
Agencja Mienia Wojskowego jest agendą państwową nadzorowaną przez Ministra Obrony Narodowej. Została utworzona w 1996 roku.
Yamaha
Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.
Rzeczpospolita
"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -