Oferta Trendmark

Zależy nam, aby nowatorskie spojrzenie wyróżniało nie tylko nas, ale również te marki, które nie boją się zmian, dostrzegają potrzebę wyróżnienia się w masie „identyczności” oraz chęć bycia bliżej bezpośredniego odbiorcy swoich produktów czy usług.

Trendmark Strony Internetowe

STRONY INTERNETOWE

Internet to nieograniczona komunikacyjna przestrzeń, idealne miejsce pozwalające na prowadzenie działań informacyjno-wizerunkowych. Nasza oferta obejmuje realizację projektów reklamowych i promocyjnych na potrzeby Internetu, multimediów oraz urządzeń mobilnych z wykorzystaniem e-mail marketingu.

Zajmujemy się nie tylko tworzeniem wizerunku w sieci, ale także działaniami diagnostycznymi stron internetowych, które zapewnią optymalizację i poprawę działania istniejących już firmowych stron w obszarze komunikacji biznesowej oraz prawidłowego ich pozycjonowania. Jeżeli w Państwa odczuciu obecna strona nie jest satysfakcjonująca pod względem wyglądu oraz poprawności działania w takich obszarach jak:

  • funkcjonalność strony – jest mało user friendly
  • jasność i przejrzystość języka komunikacji
  • możliwość nawiązania interakcji ze swoimi klientami i pozyskiwania ich opinii dotyczących usług/produktów
  • kompatybilność z najnowocześniejszymi urządzeniami mobilnymi – brak możliwości wyświetlania na iPadzie czy iPhonie
  • przy okazji działań promocyjnych i akcji reklamowych występują problemy z szybkim wygenerowaniem dodatkowych podstron – brak możliwości ich rozwinięcia

… zdiagnozujemy problem i zaproponujemy skuteczne rozwiązania, które pozwolą na korelacje kampanii e-mailingowych (podpiętych m.in. pod landing page) z aktywnościami na portalach społecznościowych. Wykorzystując możliwości i potencjał stron internetowych, dopasowane przez nas rozwiązania, zapewnią spójność działań i skuteczność realizacji strategicznych celów, jakie stoją przed każdą firmą, marką i jej produktami.



Trendmark Filmy, Spoty i ReklamyFILMY, SPOTY I REKLAMY

Dla Państwa wygody w jednym miejscu jesteśmy w stanie przygotować pełną obsługę full service. Współpracujemy z firmą VNB, jest to zespół doświadczonych, pracujących od wielu lat na Polskim i zagranicznym rynku kompozytorów obrazu, animatorów, montażystów.

Pracowaliśmy i pracujemy z największymi agencjami, domami produkcyjnymi a także stacjami telewizyjnymi w Polsce i za granicą. Oferujemy pełen zakres usług postprodukcyjnych – od montażu po zaawansowany compoziting obrazu, animacje 3d, 2d oraz animacje klasyczną.

Gdy jest to potrzebne, uczestniczymy we wszystkich etapach produkcji, często także na etapie kreacji. Podpowiadamy jakich technologii użyć dla uzyskania żądanych efektów, współprojektujemy również poszczególne elementy.

Oferujemy wiele dodatkowych usług usprawniających produkcję spotów reklamowych, w których używane są animacje komputerowe lub efekty specjalne.

  • przygotowanie animatików i storyboardów,
  • realizacja montażu offline oraz precompositing obrazu bezpośrednio na planie,
  • nadzór postprodukcyjny podczas realizacji ujęć efektowych,
  • całkowita realizacja ujęć efektowych.

Do Państwa dyspozycji mamy również studio dzwiękowe oferujące pełen zakres usług postprodukcji dzwięku.



Trendmark E-mail Marketing

E-MAIL MARKETING

Komunikacja w systemie custom e-mail to odpowiednio przygotowane
i zaplanowane działania (dopasowane pod kątem potrzeb określonego konsumenta/klienta), dzięki którym informacje dostarczane są w sposób spersonalizowany za pośrednictwem wysyłek newsletterowych z wykorzystaniem baz adresowych (najlepiej własnych):

  • publikacje konsumenckie B2C
  • publikacje klienckie B2B (m.in. jako element systemów CRM)
  • publikacje wewnętrzne

Spersonalizowana komunikacja w systemie custom e-mail to nie tylko wysyłki newsletterowe. To sposób na budowanie wzajemnych relacji pomiędzy marką, firmą, produktem, a bezpośrednim adresatem tych informacji. Zapewniamy pełną obsługę obejmującą konsulting oraz kompleksową realizację działań promocyjnych z wykorzystaniem e-mail marketingu.

Oferujemy praktyczną pomoc w zakresie:

  • opracowania koncepcji – modelu i sposobu budowania informacji (publikacje tekstowe, materiały zdjęciowe i filmowe)
  • produkcji – przygotowanie materiału do wysyłki (sprawdzenie pod katem właściwego wyświetlania itd.)
  • dystrybucji (dostarczenie wysyłki oraz jej kompleksowe monitorowanie – raporty)
  • integracji z urządzeniami mobilnymi
  • crossingu łączenie partnerów biznesowych w celu wspólnych działań
  • rozwoju projektu (kontynuacji na przestrzeni czasu)


Trendmark Landing Page

LANDING PAGE

Internet, ze względu na ogólną dostępność, pozwala na inicjowanie dialogu (online) pomiędzy nadawcą a odbiorcą informacji. Dotyczy ona procesu komunikacji z konsumentem, który w czasach personalizacji zyskał wymiar dwukierunkowy: do konsumenta i od konsumenta. Dzisiejszy odbiorca informacji jest interaktywny. Jest skłonny do prosumpcji, ale tylko w zakresie, który będzie spełniał jego pragnienia.

Landing page doskonale sprawdza się w działaniach promocyjno-reklamowych. To forma strony dedykowanej, na którą powinien trafić odwiedzający pozyskany w skutek podejmowanych przez firmę działań w sieci internetowej (bannery, mailingi, lub inne linki promocyjno-reklamowe). Landing Page może również stanowić stronę docelową, stronę produktową, samodzielną, mikrostronę, a także element większej witryny. Ma na celu szybkie przeniesienie internauty do strony zawierającej komplet informacji, których przekazanie stanowi cel marketingowy firmy, marki lub produktu. Umożliwia przekazanie większej ilości informacji, których komunikacja za pośrednictwem tradycyjnych nośników reklamowych (TV, radio, prasa outdoor) ogranicza się jedynie do haseł i sloganów.
Głównym celem Landing Page jest konwersja (tak, jak każdej kampanii promocyjno-reklamowej), która w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez użytkownika określonego działania, jak na przykład:

  • rozpoczęcie procesu zakupu
  • pozostawienie danych kontaktowych (przeważnie e-mail lub nr telefonu)
  • rejestracja w serwisie
  • powiadomienie innych użytkowników o akcji/ofercie zamieszczonej na landing page
  • przekonanie się do marki – spędzenie odpowiedniej ilości czasu na stronie, obejrzenie filmów, przeczytanie broszurek, odwiedzenie strony głównej firmy, marki lub produktu

PACKAGING

Trendmark Packaging
Packaging to jedna z dziedzin brandingu, który odpowiada za wizerunek marki i jej produktów. Opakowanie to najszybsze i najbardziej bezpośrednie ogniwo łączące produkt/markę z konsumentem. Rozpoczynając dialog z konsumentem powinno mówić językiem zrozumiałym dla wszystkich. To ono w pierwszej kolejności wpływa na opinie, postawy oraz decyzje konsumenckie dotyczące zakupu danego produktu.
Odróżnić się od konkurencji wszystkimi możliwymi sposobami, to cel który przyświeca nam projektując ich wygląd. Kiedy znajdziemy właściwy koncept, staramy się tchnąć weń życie. Szukamy sposobów, aby pomysł zmaterializować tak, by produkt za sprawą swojego opakowania mógł się wyróżnić na wielkiej sklepowej półce.
Opinia, że opakowanie to pierwsze źródło informacji, „niemy rzecznik” każdego produktu wydaje się być jak najbardziej uzasadniona. Obecnie opakowanie w większym stopniu niż kiedykolwiek aspiruje do roli sprzedawcy-ekspedienta. Nie wystarczy już, że spełnia podstawowe funkcje. Za sprawą swojego wyglądu musi skutecznie sprzedawać to, co kryje jego wnętrze.
Mariusz Trojanowski i Paweł Wójcik stanęli na stanowisku, że można określić cechy osobowości charakteryzujące sprzedawcę idealnego. Wskazane przez badaczy cechy, które korelują z wysokimi wynikami sprzedażowymi to:
przywództwo, ekstrawersja, asertywność, pewność siebie i sumienność

Czy zatem możliwe jest wyposażenie opakowania w te cechy, które wyróżniają „idealnego sprzedawcę”?.

  • Jak pokazać ekstrawersję, cechę odpowiedzialną za łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu towarzyskich kontaktów?
  • Czym powinna wyrażać się asertywność opakowania, która pozwoli wypowiadać własne zdanie i opinie na temat danego produktu?
  • Czy można określić, które z elementów opakowania odpowiedzialne są za przywództwo, a które dodają mu pewności siebie?
  • W jaki sposób eksponować sumienność, cechę która najsilniej koreluje z wynikami sprzedażowymi?

Wiemy jak to się robi! Sprawdź nas!


IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Trendmark Identyfikacja Wizualna
Jednym z elementów brandingu rozpoczynającym budowę marki-produktu, definiując podstawy ich tożsamości jest brand identity. To wizualny opis oblicza danej marki, produktu czy usługi. Posiadanie własnej tożsamości legitymującej się odpowiednim wizerunkiem to niezbędny element pozwalający odróżnić się markom i firmom o podobnym profilu. Opracowanie uporządkowanego systemu identyfikacji wprowadza pewne normy, zasady i standardy używania nazwy/logo, zarówno w kwestii kolorystyki, jak i wzajemnych proporcji. Powinien zawierać elementy bazowe, czyli konstrukcję graficzną znaku, prezentując możliwości jego właściwej aplikacji na inne nośniki lub akcydensy. Sposób umieszczenia logotypu na stronie internetowej czy też materiałach promocyjnych musi wyglądać tak samo, jak na wizytówce czy papeterii. Nie może być podobne, musi być identyczne.

Naming to jeden z elementów brand identity odpowiedzialny za nazwę firmy, marki lub produktu. Dobrze wymyślona pozwala zaoszczędzić na kosztach związanych z jej promocją. Wyróżniająca, łatwa do zapamiętania, łatwa do wymówienia, identyfikująca firmę, markę lub produkt. To może być zlepek niekoniecznie coś znaczących liter lub sylab, które przywołują pozytywne skojarzenia, kryją w sobie obietnicę i przesłanie zarazem.
To cechy nazwy marki/produktu, otwierającej nieograniczone możliwości jej marketingowej komunikacji z klientem. Prosta w swej formie brzmieniowej i graficznej, dająca się zapamiętać, posiadająca indywidualny styl i charakter. To pierwszy i najważniejszy komunikat rozpoczynający dialog z odbiorcą.


E-COMMERCE

Trendmark E-Commerce
Z roku na rok coraz większą popularnością cieszy się handel elektroniczny (ang. e-commerce) wykorzystujący środki i urządzenia elektroniczne pozwalające na zawieranie transakcji i dokonywanie zakupów bez wychodzenia z domu.

Najbardziej popularną formą handlu elektronicznego są sklepy internetowe.
Nad tradycyjnymi placówkami handlowymi górują one dostępnością, bogactwem asortymentu, szybkim dostępem do nieograniczonej ilości informacji (popartych zdjęciami lub multimedialnymi prezentacjami produktów) oraz możliwością wyboru najbardziej dogodnej dla klienta formy płatności.
Projektując sklepy internetowe stawiamy na najwyższą jakość. E-commerce dla Państwa firmy to przede wszystkim usability (użyteczność) strony, intuicyjność zakupu w przyjemnym otoczeniu (miejscu), za które odpowiada graficzna oprawa strony.

Każdy e-commerce projektujemy krok po kroku uwzględniając profil działalności oraz potrzeby konsumentów, tak by Państwa sklep internetowy jak najszybciej generował zyski, a klient odczuwał potrzebę kolejnych jego odwiedzin.

Przy projektowaniu i tworzeniu sklepów w sieci szczególną uwagę przykładamy do ergonomii użytkowania. Przy każdym projekcie doradzamy, jak osiągnąć najwyższą skuteczność sprzedaży produktów z koszyka. Planujemy i wdrażamy spójny z profilem działalności klienta projekt e-commerce przygotowany pod kątem SEO.

Wszystkie nasze realizacje prowadzimy z uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań klienta docelowego.
Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu można śledzić wędrówki internautów po witrynie poznając ich upodobania i preferencje zakupowe. Tak zebrana wiedza pomaga szybciej reagować na potrzeby rynku i dostosowywać ofertę do oczekiwań potencjalnych klientów.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -