Jak wyróżnić się spośród masy identycznych produktów

Panele Edukacyjne

Zapraszamy do wzięcia udziału w panelach edukacyjnych adresowanych do firm, kierowników marek i produktów oraz osób, które swoją zawodową przyszłość zamierzają związać z pracą na rzecz marek i produktów FMCG.



Zmienia się rzeczywistość, zmienia się konsument, również marki oraz ich produkty muszą ulegać ciągłym modyfikacjom dopasowując się do realiów i oczekiwań zmieniającego się rynku konsumenckiego.

Dzisiaj produkt za sprawą swojego opakowania bardziej niż kiedykolwiek zyskuje na znaczeniu. Jakie komunikaty powinno wysyłać i w jakie elementy należy go wyposażyć aby stało się jeszcze bardziej skutecznym narzędziem sprzedażowym w rękach współczesnego marketera to prawdziwe wyzwanie.

Przedstawimy krok, po kroku:

  • Jak przygotować dobry brief produktowy,
  • Opowiemy czym dla produktu jest jego nazwa, jak ją tworzyć i co powinna wyrażać jej graficzna interpretacja
  • Opowiemy czym jest brief kreatywny i jaki ma wpływ na ostateczny wygląd opakowania,
  • Na czym powinna polegać współpraca i czego oczekiwać od firm zajmujących się projektowaniem opakowań
  • Jak budować i na jakich elementach oprzeć wizualny przekaz informacyjny, który będzie wspierał markę i jej produkty w bezpośrednim dialogu z konsumentem.
  • Przekażemy praktyczną wiedzę dotyczącą komunikacji marketingowej marek i produktów za pośrednictwem ich opakowań.

Odpowiemy i podpowiemy:

  • Czy również opakowanie potrafi przemawiać w sposób ciekawy i zrozumiały
  • Czym tak naprawdę jest język opakowania
  • Kiedy do głosu dochodzi świadomość i wizerunek marki
  • Czy opakowanie może przyswoić sobie cechy, które wyróżniają idealnego sprzedawcę

Wyjaśnimy i pokażemy:

  • Jaką rolę odgrywa opakowanie produktu w kontakcie z bezpośrednim odbiorcą
  • Które z elementów opakowania odpowiadają za emocje, a które dostarczają wiedzy i istotnych informacji dotyczących danego produktu
  • Na co zwrócić uwagę i czego się wystrzegać tworząc graficzną interpretację poszczególnych elementów opakowania.

Tematyka:

Panel 1

  1. Które z elementów opakowania odpowiadają za emocje, a które dostarczają wiedzy oraz istotnych informacji o produkcie
  2. Obowiązkowe elementy, które powinny znaleźć się na opakowaniu
  3. Czym kierować się planując ich wygląd
  4. Jak zaplanować miejsce ich umieszczenia
  5. Jakie elementy informują i stanowią o jakości produktu
  6. Czy opakowanie może przyswoić sobie cechy, które wyróżniają idealnego sprzedawcę
  7. Cechy idealnego sprzedawcy w odniesieniu do opakowania
  8. Kiedy do głosu dochodzi świadomość i wizerunek marki
  9. Czym byłby dzisiaj produkt bez swojego opakowania
  10. Produkty bankowe, ubezpieczeniowe, usługi.
  11. Czy za ich sprzedaż również odpowiada jakieś opakowanie i co stanowi o ich wyglądzie

Panel 2

  1. Nowa marketingowa doktryna - czyli dekalog współczesnego marketera
  2. Rola i znaczenie briefu (marketingowy, kreatywny)
  3. Ten sam produkt - trzy punkty widzenia
  4. Czy opakowanie to już sprzedawca czy tylko element chroniący produkt
  5. Opakowanie, a badania marketingowe
  6. Gdzie kończy się opakowanie, a zaczyna produkt
  7. Czym tak naprawdę jest język opakowania
  8. Czym dla produktu jest nazwa, jak ją tworzyć i na co zwrócić uwagę przy jej wyborze
  9. Czy nazwa może budować obraz produktu w świadomości konsumenta
  10. Czy również opakowanie potrafi przemawiać w sposób ciekawy i zrozumiały

Kontakt



W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Osoba odpowiedzialna:
Włodzimierz Walus
tel:. 788 949 101
e-mail: kontakt@trendmark.pl

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -