Polo Cola

To jedna z niewielu kategorii produktowych, której wygląd i tożsamość określa kolorystyka (czerwono-biała) i nazwa produktu, zwłaszcza drugi jej człon „Cola”.

Polo Cola

Przygotowując redesign Polo Coli wiedzieliśmy, że nowa kreacja powinna być „fajna”. Bardziej aspirująca, identyfikująca produkt z wyższej półki, dając bezpośrednim użytkownikom coś, dzięki czemu stanie się „fajniejsi

Naszą ambicją było, aby interpretacja graficzna nazwy produktu, zastosowane liternictwo (typografia) wyróżniało produkt podnosząc jego rangę i prestiż w oczach konsumentów.

Głównym elementem opakowania, absorbującym uwagę i mającym jednocześnie duży wpływ na jego ostateczny wygląd, jest biały panel umieszczony w centralnym miejscu etykiety. Sposób oraz forma umieszczenia nazwy produktu (wnętrze panelu) pozwala koncentrować uwagę konsumenta na najważniejszym komunikacie, jaki wysyła opakowanie w jego kierunku.

Nowe opakowanie Polo Coli powinno budzić pożądanie, przekonywać i zachęcać do zakupu. Spójność i konsekwencja w każdym jego elemencie pozwalają na natychmiastowe wyróżnienie z pośród produktów tej samej kategorii. Opowiadając własną historię, informuje wszystkich czym jest, skąd pochodzi i na czym polega jego oryginalność:

 

Nie wstydzę się tego, że pochodzę z Polski
Nie kreuję się na coś czym nigdy nie będę
Jestem sobą i na tym polega moja oryginalność

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Alpini Young
Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -