Polo Cola

To jedna z niewielu kategorii produktowych, której wygląd i tożsamość określa kolorystyka (czerwono-biała) i nazwa produktu, zwłaszcza drugi jej człon „Cola”.

Polo Cola

Przygotowując redesign Polo Coli wiedzieliśmy, że nowa kreacja powinna być „fajna”. Bardziej aspirująca, identyfikująca produkt z wyższej półki, dając bezpośrednim użytkownikom coś, dzięki czemu stanie się „fajniejsi

Naszą ambicją było, aby interpretacja graficzna nazwy produktu, zastosowane liternictwo (typografia) wyróżniało produkt podnosząc jego rangę i prestiż w oczach konsumentów.

Głównym elementem opakowania, absorbującym uwagę i mającym jednocześnie duży wpływ na jego ostateczny wygląd, jest biały panel umieszczony w centralnym miejscu etykiety. Sposób oraz forma umieszczenia nazwy produktu (wnętrze panelu) pozwala koncentrować uwagę konsumenta na najważniejszym komunikacie, jaki wysyła opakowanie w jego kierunku.

Nowe opakowanie Polo Coli powinno budzić pożądanie, przekonywać i zachęcać do zakupu. Spójność i konsekwencja w każdym jego elemencie pozwalają na natychmiastowe wyróżnienie z pośród produktów tej samej kategorii. Opowiadając własną historię, informuje wszystkich czym jest, skąd pochodzi i na czym polega jego oryginalność:

 

Nie wstydzę się tego, że pochodzę z Polski
Nie kreuję się na coś czym nigdy nie będę
Jestem sobą i na tym polega moja oryginalność

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Masło Delikatesowe Fini, Kingley
Markowe masła wyróżniają się na tle dość tradycyjnej oferty poprzez nowoczesny design.Kształt opakowań, materiały z których zostały wykonane oraz cały wizerunek ustawia jew stosunku do pozostałych o półkę wyżej.
Bakalie
Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.
Sante – Sól Morska
Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych kategorii produktowych.

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -