Polo Cola
→To jedna z niewielu kategorii produktowych, której wygląd i tożsamość określa kolorystyka (czerwono-biała) i nazwa produktu, zwłaszcza drugi jej człon „Cola”.
Przygotowując redesign Polo Coli wiedzieliśmy, że nowa kreacja powinna być „fajna”. Bardziej aspirująca, identyfikująca produkt z wyższej półki, dając bezpośrednim użytkownikom coś, dzięki czemu stanie się „fajniejsi”
Naszą ambicją było, aby interpretacja graficzna nazwy produktu, zastosowane liternictwo (typografia) wyróżniało produkt podnosząc jego rangę i prestiż w oczach konsumentów.
Głównym elementem opakowania, absorbującym uwagę i mającym jednocześnie duży wpływ na jego ostateczny wygląd, jest biały panel umieszczony w centralnym miejscu etykiety. Sposób oraz forma umieszczenia nazwy produktu (wnętrze panelu) pozwala koncentrować uwagę konsumenta na najważniejszym komunikacie, jaki wysyła opakowanie w jego kierunku.
Nowe opakowanie Polo Coli powinno budzić pożądanie, przekonywać i zachęcać do zakupu. Spójność i konsekwencja w każdym jego elemencie pozwalają na natychmiastowe wyróżnienie z pośród produktów tej samej kategorii. Opowiadając własną historię, informuje wszystkich czym jest, skąd pochodzi i na czym polega jego oryginalność:
Nie wstydzę się tego, że pochodzę z Polski
Nie kreuję się na coś czym nigdy nie będę
Jestem sobą i na tym polega moja oryginalność
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”