Polo Cola

To jedna z niewielu kategorii produktowych, której wygląd i tożsamość określa kolorystyka (czerwono-biała) i nazwa produktu, zwłaszcza drugi jej człon „Cola”.

Polo Cola

Przygotowując redesign Polo Coli wiedzieliśmy, że nowa kreacja powinna być „fajna”. Bardziej aspirująca, identyfikująca produkt z wyższej półki, dając bezpośrednim użytkownikom coś, dzięki czemu stanie się „fajniejsi

Naszą ambicją było, aby interpretacja graficzna nazwy produktu, zastosowane liternictwo (typografia) wyróżniało produkt podnosząc jego rangę i prestiż w oczach konsumentów.

Głównym elementem opakowania, absorbującym uwagę i mającym jednocześnie duży wpływ na jego ostateczny wygląd, jest biały panel umieszczony w centralnym miejscu etykiety. Sposób oraz forma umieszczenia nazwy produktu (wnętrze panelu) pozwala koncentrować uwagę konsumenta na najważniejszym komunikacie, jaki wysyła opakowanie w jego kierunku.

Nowe opakowanie Polo Coli powinno budzić pożądanie, przekonywać i zachęcać do zakupu. Spójność i konsekwencja w każdym jego elemencie pozwalają na natychmiastowe wyróżnienie z pośród produktów tej samej kategorii. Opowiadając własną historię, informuje wszystkich czym jest, skąd pochodzi i na czym polega jego oryginalność:

 

Nie wstydzę się tego, że pochodzę z Polski
Nie kreuję się na coś czym nigdy nie będę
Jestem sobą i na tym polega moja oryginalność

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Chipsy Loursen
Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.
Biedronka Alpini – Czekoladki świąteczne
Słodkie dodatki to produkty, które oprócz swojego przeznaczenia pełnią funkcję dekoracyjnych dodatków dodawanych do świątecznych prezentów.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -