Popcornowe

Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).

Popcornowe

Czy można wskazać jednoznacznie które z komunikatów odpowiedzialne są za emocje, a które dostarczają informacji i wiedzy dotyczących danego produktu?

Nie były to kolejne wafle ryżowe, ani popularny popcorn, to były – POPCORNOWE snacki, nowa propozycja chrupiących przekąsek, produkowanych na bazie popcornu.

Nazwa produktu bywa z reguły pierwszą informacją tekstową jaką rejestruje konsumencka świadomość. Oryginalna i wyróżniająca może stanowić istotny element emocjonalny, który zdecyduje o wyborze danego produktu.
POPCORNOWE na pozór zwyczajna nazwa. W sposób dosłowny opisująca produkt. Dopiero jej graficzna interpretacja wyróżnia produkt sprawiając, że jako całość nabiera oryginalnego charakteru.

Nie mieliśmy żadnych wątpliwości, że jej pierwszy człon „POPCOR” (bez „N”) zostanie odczytany jako popcorn. To nasza podświadomość „przez dopełnienie” domyka niedokończone wyrazy nadając im właściwego znaczenia. Drugi człon – „NOWE” zamyka nazwę informując i wskazując na nowość, jaką niewątpliwie są produkty tworzące nową linię marki Sonko.

Design nowej linii ze wszystkimi komunikatami umieszczonymi na opakowaniu ukazuje produkt jako – zdrową, pochodzącą w 100% z natury przekąskę bez sztucznych dodatków i konserwantów (prosto z kolby) dla każdego.

Jej wygląd jest na tyle uniwersalny, że identyfikuje grupę, a nie poszczególnych  przedstawicieli. Jako całość przemawia do obojga płci, bez podziału na wiek.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -