Rzeczpospolita

"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.

Slide 1
Slide 2

E-mail marketing jest obecnie zaliczany do najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Nie dziwi więc fakt, że rozwiązanie to jest wykorzystywane na coraz szerszą skalę. W efekcie skrzynki e-mailowe konsumentów zapełniają się codziennie dziesiątkami wiadomości o charakterze handlowym. Większość z nich czeka jednak nieciekawa droga: zaklasyfikowane jako spam trafią do „śmieci” lub zostaną tam przeniesione przez zirytowanego adresata. O tym, czy wysłany przez nas przekaz zainteresuje go i skłoni do otwarcia e-maila decydują pierwsze 2 sekundy. Jak nie zmarnować tego czasu?

 

Kluczem do sukcesu e-mail marketingu jest zastosowanie technik custom mailingu. Inteligentna customizacja przesyłki elektronicznej to odpowiedź na potrzebę coraz silniejszej personalizacji zarówno produktów, jak i treści trafiających do klientów. Eksponowanie indywidualnego podejścia do odbiorcy może odbywać się na różne sposoby i pozwala osiągnąć różne cele.

 

 

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Rzeczpospolita
"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.
X-Trade Brokers
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
Yamaha
Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -