Rzeczpospolita

"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.

Slide 1
Slide 2

E-mail marketing jest obecnie zaliczany do najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Nie dziwi więc fakt, że rozwiązanie to jest wykorzystywane na coraz szerszą skalę. W efekcie skrzynki e-mailowe konsumentów zapełniają się codziennie dziesiątkami wiadomości o charakterze handlowym. Większość z nich czeka jednak nieciekawa droga: zaklasyfikowane jako spam trafią do „śmieci” lub zostaną tam przeniesione przez zirytowanego adresata. O tym, czy wysłany przez nas przekaz zainteresuje go i skłoni do otwarcia e-maila decydują pierwsze 2 sekundy. Jak nie zmarnować tego czasu?

 

Kluczem do sukcesu e-mail marketingu jest zastosowanie technik custom mailingu. Inteligentna customizacja przesyłki elektronicznej to odpowiedź na potrzebę coraz silniejszej personalizacji zarówno produktów, jak i treści trafiających do klientów. Eksponowanie indywidualnego podejścia do odbiorcy może odbywać się na różne sposoby i pozwala osiągnąć różne cele.

 

 

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]
Yamaha
Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.
Sante
Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -