Yamaha

Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Najbardziej skutecznym rodzajem kampanii e-mail marketingowych są wysyłki skierowane do własnego rynku wewnętrznego i to one przynoszą oczekiwane rezultaty. Częścią tego działania jest budowanie własnych baz klientów, które nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcy z czasem staną się ambasadorami naszej marki i sami będą polecać nasze usługi, produkty swoim znajomym.

 

Można wydzielić dwie formy tego typu kampanii e-mail marketingowych z uwagi na ich funkcje.
Pierwsza funkcja to zachęta do podjęcia natychmiastowego działania. Może to być więc mailing sprzedażowy, promocyjny lub nakłaniający do podjęcia innej natychmiastowej akcji takiej jak np. kliknięcie w dany link. Ponieważ kampania wysyłana jest do własnej (a nie kupionej bazy), przygotowanie mailingu wygląda trochę inaczej niż w przypadku kampanii wysyłanej do rynku zewnętrznego a sam przekaz może być personalizowany co znacznie zwiększa jego skuteczność.

 


← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]
Fraikin
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią [...]
Bayer
Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -