Yamaha

Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Najbardziej skutecznym rodzajem kampanii e-mail marketingowych są wysyłki skierowane do własnego rynku wewnętrznego i to one przynoszą oczekiwane rezultaty. Częścią tego działania jest budowanie własnych baz klientów, które nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcy z czasem staną się ambasadorami naszej marki i sami będą polecać nasze usługi, produkty swoim znajomym.

 

Można wydzielić dwie formy tego typu kampanii e-mail marketingowych z uwagi na ich funkcje.
Pierwsza funkcja to zachęta do podjęcia natychmiastowego działania. Może to być więc mailing sprzedażowy, promocyjny lub nakłaniający do podjęcia innej natychmiastowej akcji takiej jak np. kliknięcie w dany link. Ponieważ kampania wysyłana jest do własnej (a nie kupionej bazy), przygotowanie mailingu wygląda trochę inaczej niż w przypadku kampanii wysyłanej do rynku zewnętrznego a sam przekaz może być personalizowany co znacznie zwiększa jego skuteczność.

 


← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Bayer
Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.
Rzeczpospolita
"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.
Sante
Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -