Granola

To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).

sante granola

Inspiracją i natchnieniem do rozpoczęcia prac nad nowa linią opakowań była misja marki, którą najlepiej oddaje jedno krótkie zdanie:

„W zgodzie z naturą”.

…orzech, malina, truskawka i żurawina rozpoczęły swój codzienny owocowy rytuał. Wirowały radośnie pośród szeleszczących, pełnoziarnistych zbożowych płatków, raz po raz otulając się puszystym, mlecznym szalem. Wszystkie razem tworzyły niepowtarzalną symfonię smaków jakby specjalnie skomponowaną na tę wyjątkową okazję.

„Granola” – to nazwa nowej linii płatków śniadaniowych z pełnego ziarna owsa. Tworzą ją cztery warianty smakowe. Brzmienie nazwy to dodatkowy komunikat, informujący konsumenta o konsystencji płatków śniadaniowych, które przybrały kształt chrupiących granulek.
Dominacja bieli (tło opakowania) podkreśla prozdrowotny charakter produktu, wskazując na jego dietetyczną lekkość. Głównymi adresatami są Ci, dla których liczy się zdrowa dieta i zgrabna sylwetka. Czystość formy ułatwia konsumentowi odnalezienie istotnych komunikatów, które budują świadomości i wizerunek linii.

Niekonwencjonalny sposób wizualizacji (demo, prezentacja) zapewnia natychmiastowe odróżnienie całej linii od tych wszystkich opakowań, które na froncie umieszczają miseczki, łyżeczki i pływające po mlecznej powierzchni płatki zbożowe jako „jedyny sposób” przedstawienia produktu.

sante granola

sante granola

sante granola

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Skarby Ziemi
Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.
Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -