Granola

To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).

sante granola

Inspiracją i natchnieniem do rozpoczęcia prac nad nowa linią opakowań była misja marki, którą najlepiej oddaje jedno krótkie zdanie:

„W zgodzie z naturą”.

…orzech, malina, truskawka i żurawina rozpoczęły swój codzienny owocowy rytuał. Wirowały radośnie pośród szeleszczących, pełnoziarnistych zbożowych płatków, raz po raz otulając się puszystym, mlecznym szalem. Wszystkie razem tworzyły niepowtarzalną symfonię smaków jakby specjalnie skomponowaną na tę wyjątkową okazję.

„Granola” – to nazwa nowej linii płatków śniadaniowych z pełnego ziarna owsa. Tworzą ją cztery warianty smakowe. Brzmienie nazwy to dodatkowy komunikat, informujący konsumenta o konsystencji płatków śniadaniowych, które przybrały kształt chrupiących granulek.
Dominacja bieli (tło opakowania) podkreśla prozdrowotny charakter produktu, wskazując na jego dietetyczną lekkość. Głównymi adresatami są Ci, dla których liczy się zdrowa dieta i zgrabna sylwetka. Czystość formy ułatwia konsumentowi odnalezienie istotnych komunikatów, które budują świadomości i wizerunek linii.

Niekonwencjonalny sposób wizualizacji (demo, prezentacja) zapewnia natychmiastowe odróżnienie całej linii od tych wszystkich opakowań, które na froncie umieszczają miseczki, łyżeczki i pływające po mlecznej powierzchni płatki zbożowe jako „jedyny sposób” przedstawienia produktu.

sante granola

sante granola

sante granola

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).
Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Chipsy Loursen
Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -