Skarby Ziemi

Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.

skarby-ziemii7Linia firmy Sante, to jedne z tych produktów, których nazwy powinny zachować oryginalne brzmienie. Nazwa własna w tym przypadku stanowi o ich tożsamości, pozwalając pozostać im tym, czym stworzyła je natura. Ponieważ linia ma charakter rozwojowy, nazwa własna produktu została uzupełniona o nazwę „Skarby Ziemi”. Jest to rodzaj „parasola”, który pozwala na grupowanie produktów w jego bezpośrednim otoczeniu.

Oprócz typowych mandatorów, obowiązkowych elementów (logo marki, nazwa produktu, nazwa linii), które należało umieścić, opakowania wyróżnia czysta, wręcz „aptekarska forma”.

Elementem odróżniającym poszczególne produkty jest kolorystyka elementu graficznego, charakterystycznego motywu identyfikującego kulturę i region świata (ziemi), z których dany produkt pochodzi.

To jedna z niewielu realizacji, przy której od początku do końca mieliśmy wpływ na wygląd wszystkich elementów graficznych znajdujących się na opakowaniach. Żadna ze stron nie próbowała podważać kompetencji drugiej. Dla wszystkich było jasne, że opakowania nowej linii powinny skutecznie sprzedawać produkt, a nie zaspakajać artystyczne ambicje marketerów.

skarby-ziemii8
skarby-ziemii5
skarby-ziemii6
skarby-ziemii3
skarby-ziemii4

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Przyprawy Galateo
Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Absolwent
Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -