Sante

Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.

Slide 1
Slide 2
Slide 3

E-mail marketing w kanale B2C ma szczególne znaczenie w przypadku działalności e-commerce. Elektroniczne wiadomości mogą służyć niezliczonym celom: informowaniu o nowościach w ofercie, zapraszaniu do udziału w promocji czy wysyłaniu kuponów rabatowych. Takie działania pozwalają budować lojalność i pozostawać w stałym kontakcie z konsumentami, którzy zapoznali się już z naszymi usługami.

Dzięki możliwości implementacji zewnętrznej bazy e-mailingowej pozwala też pozyskać nowych klientów i poszerzyć rynek zbytu. Przy tym przynosi większy zwrot z inwestycji oraz realne korzyści. Zgodnie z badaniami Direct Marketing Association, stopa zwrotu kształtuje się na poziomie 43 zł od każdej złotówki zainwestowanej w e-mail marketing.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Agencja Mienia Wojskowego
Agencja Mienia Wojskowego jest agendą państwową nadzorowaną przez Ministra Obrony Narodowej. Została utworzona w 1996 roku.
Fraikin
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią [...]
Rzeczpospolita
"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -