Sante
→Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.
E-mail marketing w kanale B2C ma szczególne znaczenie w przypadku działalności e-commerce. Elektroniczne wiadomości mogą służyć niezliczonym celom: informowaniu o nowościach w ofercie, zapraszaniu do udziału w promocji czy wysyłaniu kuponów rabatowych. Takie działania pozwalają budować lojalność i pozostawać w stałym kontakcie z konsumentami, którzy zapoznali się już z naszymi usługami.
Dzięki możliwości implementacji zewnętrznej bazy e-mailingowej pozwala też pozyskać nowych klientów i poszerzyć rynek zbytu. Przy tym przynosi większy zwrot z inwestycji oraz realne korzyści. Zgodnie z badaniami Direct Marketing Association, stopa zwrotu kształtuje się na poziomie 43 zł od każdej złotówki zainwestowanej w e-mail marketing.
Sprawdź nasze inne realizacje
E-mail Marketing
Referencje
„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”