Sante – Sól Morska

Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych kategorii produktowych.

sol-morska3Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych
kategorii produktowych.

Niech nie ogranicza nas wygląd produktu. Ktoś powie – sól to sól. Niezależnie od marki producenta zawsze wygląda tak samo. To fakt, z którym trudno polemizować.

Mając jednak do dyspozycji powierzchnię opakowania poszukajmy konceptu oraz sposobów, aby pomysł zmaterializować. Zaprojektujmy jego przekaz wizualny i werbalny, z którego produkty za sprawą swojego opakowania będą czerpać emocjonalną moc. Nazwa „Sól morska” wskazuje na jej pochodzenie. Czy dla zwizualizowania tego faktu umieszczać
na froncie kolejną „falę morską” czy „muszelkę”?

Wykorzystajmy typografię. Duża nazwa własna to wystarczające wyróżnienie, najważniejszy komunikat, informacja mówiąca czym jest produkt, który skrywa wnętrze opakowania.sol-morska2
W tym konkretnym przypadku graficzne elementy stanowią uzupełnienie wszystkich informacji tekstowych. Wypełniając powierzchnię opakowania podnoszą jego atrakcyjność. Logo marki-producenta staje się gwarantem jakości dodając produktom pewności siebie.
To jedna z cech która wyróżnia „idealnego sprzedawcę”.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Skarby Ziemi
Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.
Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).
Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -