Sante – Sól Morska

Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych kategorii produktowych.

sol-morska3Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych
kategorii produktowych.

Niech nie ogranicza nas wygląd produktu. Ktoś powie – sól to sól. Niezależnie od marki producenta zawsze wygląda tak samo. To fakt, z którym trudno polemizować.

Mając jednak do dyspozycji powierzchnię opakowania poszukajmy konceptu oraz sposobów, aby pomysł zmaterializować. Zaprojektujmy jego przekaz wizualny i werbalny, z którego produkty za sprawą swojego opakowania będą czerpać emocjonalną moc. Nazwa „Sól morska” wskazuje na jej pochodzenie. Czy dla zwizualizowania tego faktu umieszczać
na froncie kolejną „falę morską” czy „muszelkę”?

Wykorzystajmy typografię. Duża nazwa własna to wystarczające wyróżnienie, najważniejszy komunikat, informacja mówiąca czym jest produkt, który skrywa wnętrze opakowania.sol-morska2
W tym konkretnym przypadku graficzne elementy stanowią uzupełnienie wszystkich informacji tekstowych. Wypełniając powierzchnię opakowania podnoszą jego atrakcyjność. Logo marki-producenta staje się gwarantem jakości dodając produktom pewności siebie.
To jedna z cech która wyróżnia „idealnego sprzedawcę”.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Chipsy Loursen
Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.
Alpini Friends
Dobre opakowanie to takie, które wyróżnia pomysł. Każde z projektowanych przez nas opakowań ma swoją historię. Ta ze względu na osobisty charakter jest dla nas wyjątkowa.
Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -