Sante – Sól Morska

Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych kategorii produktowych.

sol-morska3Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych
kategorii produktowych.

Niech nie ogranicza nas wygląd produktu. Ktoś powie – sól to sól. Niezależnie od marki producenta zawsze wygląda tak samo. To fakt, z którym trudno polemizować.

Mając jednak do dyspozycji powierzchnię opakowania poszukajmy konceptu oraz sposobów, aby pomysł zmaterializować. Zaprojektujmy jego przekaz wizualny i werbalny, z którego produkty za sprawą swojego opakowania będą czerpać emocjonalną moc. Nazwa „Sól morska” wskazuje na jej pochodzenie. Czy dla zwizualizowania tego faktu umieszczać
na froncie kolejną „falę morską” czy „muszelkę”?

Wykorzystajmy typografię. Duża nazwa własna to wystarczające wyróżnienie, najważniejszy komunikat, informacja mówiąca czym jest produkt, który skrywa wnętrze opakowania.sol-morska2
W tym konkretnym przypadku graficzne elementy stanowią uzupełnienie wszystkich informacji tekstowych. Wypełniając powierzchnię opakowania podnoszą jego atrakcyjność. Logo marki-producenta staje się gwarantem jakości dodając produktom pewności siebie.
To jedna z cech która wyróżnia „idealnego sprzedawcę”.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.
Przyprawy Galateo
Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -