Restauracja Zgoda

Najważniejszą wartością w Zgodzie jest dbałość o jakość i smak potraw. Restauracja bazuje wyłącznie na własnej produkcji, wykorzystując tylko produkty naturalne.

Slide 1
Slide 2
Slide 3

Właściciele restauracji zaznaczają, że chcą, by ich goście wracali codziennie, traktując dania w Zgodzie jako substytut posiłku zjadanego w domu. Wyselekcjonowane menu, świetna jakość produktów, przystępne ceny i przyjazny klimat restauracji, to elementy, które wyróżniają to miejsce na tle konkurencji.

 

Wizerunek firmy powinien być jednakowy wśród stałych gości, jak i tych potencjalnych, poszukujących nowych miejsc przez internetową wyszukiwarkę. Najważniejszą wartością w Zgodzie jest dbałość o jakość i smak potraw – tak samo nam, projektantom zależy na tym, by każdy element strony został odpowiednio dopracowany. Nic na stronie nie powinno być dziełem przypadku.

Brief

Utworzenie prostej strony – wizytówki, która odda klimat miejsca, gdzie użytkownik znajdzie przykładowe menu i będzie mógł obejrzeć wnętrze restauracji. Zastosowane rozwiązania muszą umożliwiać bezproblemową aktualizację oraz integrację z newsletterem.

Rozwiązanie

Strona została wykonana z wykorzystaniem technologii HTML/CSS, zintegrowana z Facebookiem, serwisem Google Maps, do całości podpięty został także Newsletter, dzięki któremu dowiemy się o najciekawszych wydarzeniach i promocjach.

Efekt

Minimalistyczny dwu kolumnowy układ został wzbogacony kolorowymi zdjęciami wnętrza restauracji, co nadało projektowi przytulnego, domowego klimatu. Atrakcyjne promocje wyświetlające się na stronie głównej, zachęcają użytkownika do regularnych odwiedzin.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Strony WWW


ABC Szkolenia
Firma ABC-Szkolenia Paweł Żuchowski powstała w 2009 roku w odpowiedzi na wprowadzane nowe przepisy związane z transportem drogowym.
Nestle Polska S.A.
Największa firma spożywcza produkująca zdrowe i odżywcze produkty. Nestle oferuje szeroki asortyment wyrobów, sprzedając je w 130 krajach świata.
IABC/Poland
Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska. założone w 1970 r., zrzeszające ponad 16,000 ekspertów.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -