Treefunny

Treefunny to firma zajmująca się produkcją zabawek i biżuterii drewnianej. Propozycja dwuczłonowej nazwa oraz jej graficzna interpretacja (zabawa drewnem) stanowi dodatkowe wzmocnienie. To gwarancja i obietnica czegoś wyjątkowego, oryginalnego
(w domyśle Tiffany), gdzie drewno jako surowiec jest jednocześnie wizytówką producenta.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Identyfikacja wizualna


Ontima
Ontima tworzy grupę kapitałową doradztwa finansowego, zarządzania aktywami, doradztwa biznesowego, domu maklerskiego oraz High Level Concierge Service.
Trendmark stworzył identyfikację wizualną firmy rozpoczynając pracę nad logo, a kończąc na wizytówkach, papierze firmowym etc.
ABC Szkolenia
ABC Szkolenia to Ośrodek Szkolenia Zawodowego, który organizuje kursy na prawo jazdy dla kierowców i kierowców zawodowych.
Propozycja nowego logo nadaje firmie charakter nowoczesności wpisując się we współczesne standardy graficzne. Znak jest zaprojektowany pod zapotrzebowanie na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej firmy (wizytówki, papier firmowy, strona www) tak, by był łatwy do zapamiętania i uniwersalny, a także ponadczasowy.
ALLBRIDGE
Allbridge jest firmą zajmującą się doradztwem związanym z realizacją strategii przedsiębiorstw. Propozycja znaku graficznego wykorzystuje dosłowność nazwy.
Element ludzki (trzy postacie) tworzą pomost, symbol solidności i profesjonalizmu oferowanych rozwiązań.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -