Tuptuś

Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.

zolwik02„Kubuś”, „Jupik Team”, zajączek „Grapcio”, to postacie stworzone specjalnie na potrzeby marek. Najbardziej rozpoznawalnym Brand Hero jest dziś miś Kubuś, który zbudował wizerunek i świadomość marki stając się jej nieodłącznym elementem mnemotechnicznym. Szukając postaci (Brand Hero) dla nowego produktu, zależało nam aby, jej popularne określenie stało się automatycznie nazwą nowej linii napojów niegazowanych bez konserwantów, z dodatkiem naturalnego soku owocowego (20%).

Wybór padł na żółwia. Postawić na postać licencjonowaną (Franklin, Michelangelo, Leonardo, Raphael, Donatello) …czy raczej coś własnego? Przedstawione postacie to bohaterowie popularnych kreskówek. Zakup licencji w okresie ich największej popularności wiąże się z wysokimi kosztami. Takie rozwiązanie w pierwszej fazie życia produktu to ważny czynnik wolicjonalny, zapewniający wysoką sprzedaż. W dłuższym okresie czasu może stanowić istotne zagrożenie, co w efekcie końcowym będzie skutkować spadkiem popularności danego produktu.

W następnej kolejności musieliśmy przygotować propozycję nazwy dla naszego bohatera, której brzmienie uzasadniało by wybór proponowanej postaci (żółw) będącej jednocześnie dodatkowym jej wzmocnieniem.Tuptuś, to potoczne określenie żółwia. Sympatyczna, ciepło brzmiąca nazwa wywołująca pozytywne emocje. Identyfikująca zarówno chłopców jak i dziewczynki. Żółwik to nie tylko sympatyczny gad, ale również nazwa popularnego wśród młodzieży gestu (zaciśnięta pięść) – symbol wyrażający radość, sukces, jak również powszechnie wykorzystywany powitalny gest. Popularny trzy wyrazowy zwrot, którego każdorazowe wypowiedzenie to darmowa reklama dla produktu. Zaproponowana postać (Brand Hero produktu), nazwa oraz jej znaczenie w „nowomowie młodzieżowej” to elementy pozwalające na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nigdy nie kupuj nazwy, z którą nie wiążą się możliwości jej marketingowej komunikacji. No to żółwik!

 

zbyszko-all-prezentacja butelka-rys zbyszko-all-prezentacja butelka-rys

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Masło Delikatesowe Fini, Kingley
Markowe masła wyróżniają się na tle dość tradycyjnej oferty poprzez nowoczesny design.Kształt opakowań, materiały z których zostały wykonane oraz cały wizerunek ustawia jew stosunku do pozostałych o półkę wyżej.
Sante – Sól Morska
Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych kategorii produktowych.
Absolwent
Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -