Umowa o wzajemnej współpracy

mcm

Badawcze spojrzenie, kreatywne rozwiązania

Dzisiaj produkt za sprawą swojego opakowania ponownie zyskuje na znaczeniu. Jakie elementy powinno zawierać i jakie komunikaty wysyłać aby realizowały pragnienia i oczekiwania konsumentów to również prawdziwe wyzwanie dla badaczy rynku konsumenckiego

Tylko szeroka wiedza o produkcie, kategorii oraz zwyczajach kupujących pozwoli wyposażyć opakowania w elementy, które zapewnią skuteczną sprzedaż produktów kryjących się w ich wnętrzu.

Razem możemy więcej

Na zasadzie partnerstwa biznesowego TREND MARK i MOBILE CROSS MEDIA podjęły wzajemną współpracę w zakresie badań marketingowych umożliwiających poznanie zachowań konsumenckich dotyczących wyboru i powtarzalności zakupowych produktów FMCG (fast-moving consumer goods).

Ideą nawiązania wzajemnej współpracy pomiędzy firmą TREND MARK, a MCM jest chęć wyznaczania nowych trendów w projektowaniu opakowań oraz odkrywaniu niewykorzystanych elementów ludzkiej świadomości, oddziałujących na emocje, identyfikujących natychmiast adresata danego produktu.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -