Umowa o wzajemnej współpracy
Badawcze spojrzenie, kreatywne rozwiązania
Dzisiaj produkt za sprawą swojego opakowania ponownie zyskuje na znaczeniu. Jakie elementy powinno zawierać i jakie komunikaty wysyłać aby realizowały pragnienia i oczekiwania konsumentów to również prawdziwe wyzwanie dla badaczy rynku konsumenckiego
Tylko szeroka wiedza o produkcie, kategorii oraz zwyczajach kupujących pozwoli wyposażyć opakowania w elementy, które zapewnią skuteczną sprzedaż produktów kryjących się w ich wnętrzu.
Razem możemy więcej
Na zasadzie partnerstwa biznesowego TREND MARK i MOBILE CROSS MEDIA podjęły wzajemną współpracę w zakresie badań marketingowych umożliwiających poznanie zachowań konsumenckich dotyczących wyboru i powtarzalności zakupowych produktów FMCG (fast-moving consumer goods).
Ideą nawiązania wzajemnej współpracy pomiędzy firmą TREND MARK, a MCM jest chęć wyznaczania nowych trendów w projektowaniu opakowań oraz odkrywaniu niewykorzystanych elementów ludzkiej świadomości, oddziałujących na emocje, identyfikujących natychmiast adresata danego produktu.
Referencje
„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”