Alpini Young

Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.

Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada.

Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy, które wykorzystując nazwę wskazują bezpośredniego adresata produktu stanowiąc jednocześnie element odróżniający od siebie poszczególne linie. Czekolady YOUNG to rodzaj batonika ryżowego z dodatkami smakowymi oblany czekoladą.

Zarówno nazwa jak i konsument do którego produkty linii YOUNG są adresowane wyznaczyły kierunek proponowanych rozwiązań graficznych. Szukaliśmy elementów które byłyby ilustracją cech psychograficznych wskazanej grupy docelowej. Zależało nam aby proponowane rozwiązania miały niekonwencjonalny charakter angażując swym wyglądem uwagę konsumenta. Wygląd opakowań linii YOUNG jest rozwojowy. Takie rozwiązanie sprawia, że każde pojawienie się nowego produktu w linii daje nieograniczone możliwości rozwiązań graficznych wpisujących się w klimat i estetykę proponowanych opakowań.

mleczna malina kokos

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).
Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).
Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -