Andrew

O ile sama nazwa nie oddaje profilu działalności firmy o tyle graficzny element logotypu zawiera już tą informację. Andrew to grupa pasjonatów zajmujących się profesjonalnie aranżacją i zabudową wnętrz. Meble na miarę... To dodatkowy element logo.
Informacja, która ma podwójne znaczenie. Na wymiar i na miarę możliwości finansowych.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Identyfikacja wizualna


Ontima
Ontima tworzy grupę kapitałową doradztwa finansowego, zarządzania aktywami, doradztwa biznesowego, domu maklerskiego oraz High Level Concierge Service.
Trendmark stworzył identyfikację wizualną firmy rozpoczynając pracę nad logo, a kończąc na wizytówkach, papierze firmowym etc.
ABC Szkolenia
ABC Szkolenia to Ośrodek Szkolenia Zawodowego, który organizuje kursy na prawo jazdy dla kierowców i kierowców zawodowych.
Propozycja nowego logo nadaje firmie charakter nowoczesności wpisując się we współczesne standardy graficzne. Znak jest zaprojektowany pod zapotrzebowanie na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej firmy (wizytówki, papier firmowy, strona www) tak, by był łatwy do zapamiętania i uniwersalny, a także ponadczasowy.
ALLBRIDGE
Allbridge jest firmą zajmującą się doradztwem związanym z realizacją strategii przedsiębiorstw. Propozycja znaku graficznego wykorzystuje dosłowność nazwy.
Element ludzki (trzy postacie) tworzą pomost, symbol solidności i profesjonalizmu oferowanych rozwiązań.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -