Bakoma Jabłuszko+

Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

bakoma-front2Jak mus, to mus! spróbuj tego musssowo!

Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

Oprócz funkcji informacyjnej jaką pełni, pozwala budować markom i produktom przewagę konkurencyjną zachęcając swoim wyglądem do zakupu danego produktu.

Nowa strategia produktu zakładała poszerzenie grupy odbiorców musów owocowych. Do chwili obecnej występowały one pod nazwą „BAKUŚ” w trzech odmianach smakowych, adresowanych do młodszego konsumenta. Opakowanie dla tej kategorii produktowej stanowi czteropack. Cztery 100 gramowe kubeczki połączone ze sobą.

Rozszerzenie grupy docelowej wiązało się ze zmianę designu dostosowując jego wygląd do dorosłego konsumenta. Opakowaniem wyjściowym był dwupack (dwa połączone kubeczki), plus kartonowa owijka. Produkt za sprawą nowego designu powinien jawić się konsumentowi jako zdrowy i naturalny bez sztucznych dodatków. Swym wyglądem powinien absorbować uwagę zachęcając do zakupu.

Ograniczyliśmy się do nazwy własnej produktu oraz jej odmian smakowych. Zależało nam aby konsument otrzymał natychmiast informację czym jest produkt kryjący się we wnętrzu opakowania. Elementem wzmacniającym oraz dodatkowym uzupełnieniem nazwy jest hasło sprzedażowe, które swym brzmieniem powinno zachęcać do działania. Ważnym elementem całego komunikatu jest słowo „musowo”,
które w tym kontekście wyróżnia podwójne znaczenie.

Ascetyzm formy graficznej oraz ogólny wygląd opakowania w sposób jednoznaczny informuje wskazując na prozdrowotny charakter produktu.

Przeznaczenie produktów oraz naturalne pochodzenie składników wykorzystywanych przy ich produkcji, mają znaczący wpływ na ostateczny wygląd obecnych opakowań. Coraz częściej nawiązują do produktów farmaceutycznych, które wyróżnia „czystość i oszczędność formy”.

bakoma-front3 bakoma-front4

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Masło Delikatesowe Fini, Kingley
Markowe masła wyróżniają się na tle dość tradycyjnej oferty poprzez nowoczesny design.Kształt opakowań, materiały z których zostały wykonane oraz cały wizerunek ustawia jew stosunku do pozostałych o półkę wyżej.
Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -