Bayer

Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.

Slide 1
Slide 2

Skuteczność e-mail marketingu w obszarze B2C i B2B nie powinna prowadzić do wniosku, że komunikacja skierowana do firmy i do konsumenta może wyglądać identycznie.
Podczas gdy klient instytucjonalny znajdzie czas na racjonalną analizę i porównanie oferty przedstawionej w reklamowej e-wiadomości, osoba prywatna jest bardziej skłonna do podjęcia emocjonalnej decyzji pod jej wpływem.

 

W zależności od klienta e – mailing ma za zadanie stworzyć określoną, indywidualną relację z odbiorcą. W e-mailingu B2B warto więc zawrzeć logiczne argumenty i kompleksowe informacje, natomiast w e-mailingu B2C mówić językiem korzyści i pobudzać pragnienia.
E-mail marketing będzie efektywny tylko wtedy, jeśli przekaz zostanie ściśle dostosowany do potrzeb i sposobu postrzegania świata przez konsumenta.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


ABC Szkolenia
ABC Szkolenia to jeden z największych Ośrodków Szkolenia Zawodowego, który organizuje kursy na prawo jazdy dla kierowców i kierowców zawodowych.
X-Trade Brokers
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
Rzeczpospolita
"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -