Bibby
→Ponad dwustuletnie doświadczenie oraz najwyższe standardy zarządzania pozwoliły Bibby Line Group uplasować się w ścisłej czołówce w każdym z obszarów jej działalności.
Landing page – strony docelowe, to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik, w skutek podjętych przez firmę działań reklamowych. Najczęstszym źródłem odwiedzin są przekierowania z mailingów, flashowych bannerów, ale także reklam Google AdWords czy tych pochodzących z Facebooka. Użytkownik spodziewa się zatem znaleźć jak najszybciej to, co obiecane mu było w poprzedniej reklamie – darmowy ebook, możliwość wzięcia udziału w konkursie, zniżkę na produkt czy usługę marki.
Starajmy się, aby działania użytkownika zostały ograniczone do jak najkrótszej drogi działania. Skróćmy formularze kontaktowe, które powinny znaleźć się już na pierwszej stronie, umieśćmy action buttons jeśli jest potrzeba przejścia do kolejnej podstrony, a przede wszystkim szybko i w prosty sposób, wytłumaczmy użytkownikowi, po co robi to wszystko. Jeżeli cel działań zostanie jasno określony już na samym początku, mamy mniejsze ryzyko, że wypełnianie formularza zostanie w połowie przerwane.
Sprawdź nasze inne realizacje
Landing Page
Referencje
„Od dwóch lat współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”