Biedronka Alpini – Czekoladki świąteczne
Święta to czas gdzie produkty (FMCG), a zwłaszcza ich opakowania przybierają okazjonalny i bardziej indywidualny wygląd. To okazja do intensyfikacji dochodów zarówno dla producentów jak i sieci handlowych. Na ten czas znane i popularne produkty przybierają odświętny wygląd. To okazja na wyróżnienie się w masie identyczności, szansa na zwrócenie uwagi na markę producenta.
Czekolady, czekoladki…
… słodkie dodatki to produkty, które oprócz swojego przeznaczenia pełnią funkcję dekoracyjnych dodatków dodawanych do świątecznych prezentów.
Świąteczny czas to okres, w którym do głosu dochodzą emocje i to one bardziej niż kiedykolwiek indziej decydują o wyborze produktów. Okazjonalny wygląd opakowań absorbuje uwagę kupujących co sprawia, że w tym okresie wybierają produkty, które wyróżniają świąteczne akcenty.
Skuteczność sprzyja tym, którzy wykraczają poza stereotypy
Mikołaje, gwiazdki, choinki, dzwoneczki, śnieżynki to obowiązkowe elementy, które w ten świąteczny czas dominują na opakowaniach większości produktów. Wszyscy je stosują, przez co wszystkie produkty wyglądają tak samo. A przecież można inaczej. Dla czego ciągle słyszymy, że polski konsument jest nie przygotowany na takie rozwiązania. Może warto posłuchać głosu konsumentów? Może należy usiąść po tej samej stronie i stanąć oko w oko z jego krytyką i oczekiwaniami?
Sprawdź inne kategorie
Referencje
„Od dwóch lat współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”