Black Stork Premium Vodka

Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.

Black Stork Premium Vodka

Produkt z segmentu Premium, kierowany wyłącznie na rynek europejski.

Pokazać wysoką jakość produktu, to cel, który kierownicy marek (marketerzy) stawiają na pierwszym miejscu. Jakość produktu oraz ich prestiżowy charakter najlepiej wyrażają opakowania produktów alkoholowych i perfumeryjnych. To ulubiona kategoria większości designer’ów, w przypadku których odejście od standardów i stereotypów staje się koniecznością. Duża dowolność kształtówi rodzaj surowca z którego wyprodukowane zostało opakowanie (z reguły szkło) są pierwszymi ambasadorami tej cechy. To jeden z elementów stanowiących mocne uzasadnienie wyższej ceny danego produktu.

Wódka, jako kategoria produktowa, jest jedną z niewielu, gdzie opakowanie produktu składa się z dwóch elementów: szklana butelka („opakowanie twarde”), która bezpośrednio chroni produkt i „opakowanie miękkie”, najczęściej kartonowe, choć pojawiają się również inne rozwiązania (metalowe tuby, drewno, tkanina itp).

Bocian to symbol szczęścia i obfitości. Jego unikatowa, czarna odmiana posłużyła za nazwę dla nowej wódki. Nazwa w tym przypadku miała decydujący wpływ na ostateczny wygląd opakowania. Postanowiliśmy odejść od tradycyjnej etykiety na rzecz bezpośredniego nadruku na szkle, co dodatkowo nadało produktowi wyjątkowego prestiżu. Ikona bociana, satynowana butelka, czarno-biało-czerwona kolorystyka oraz zastosowana typografia pozwoliły na właściwe wyeksponowanie nazwy oraz podkreślenie wysokiej jakości produktu.

 

Black Stork Premium Vodka

Black Stork Premium Vodka

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).
Bakalie
Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.
Ciasteczka Jęczmienne
Kolejna oferta marki Sante wpisuje się w kategorię (ciastka zbożowe), której nowa linia (Ciasteczka Jęczmienne) stanowi ważne uzupełnienie portfela produktowego marki.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -