Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.
Produkt z segmentu Premium, kierowany wyłącznie na rynek europejski.
Pokazać wysoką jakość produktu, to cel, który kierownicy marek (marketerzy) stawiają na pierwszym miejscu. Jakość produktu oraz ich prestiżowy charakter najlepiej wyrażają opakowania produktów alkoholowych i perfumeryjnych. To ulubiona kategoria większości designer’ów, w przypadku których odejście od standardów i stereotypów staje się koniecznością. Duża dowolność kształtówi rodzaj surowca z którego wyprodukowane zostało opakowanie (z reguły szkło) są pierwszymi ambasadorami tej cechy. To jeden z elementów stanowiących mocne uzasadnienie wyższej ceny danego produktu.
Wódka, jako kategoria produktowa, jest jedną z niewielu, gdzie opakowanie produktu składa się z dwóch elementów: szklana butelka („opakowanie twarde”), która bezpośrednio chroni produkt i „opakowanie miękkie”, najczęściej kartonowe, choć pojawiają się również inne rozwiązania (metalowe tuby, drewno, tkanina itp).
Bocian to symbol szczęścia i obfitości. Jego unikatowa, czarna odmiana posłużyła za nazwę dla nowej wódki. Nazwa w tym przypadku miała decydujący wpływ na ostateczny wygląd opakowania. Postanowiliśmy odejść od tradycyjnej etykiety na rzecz bezpośredniego nadruku na szkle, co dodatkowo nadało produktowi wyjątkowego prestiżu. Ikona bociana, satynowana butelka, czarno-biało-czerwona kolorystyka oraz zastosowana typografia pozwoliły na właściwe wyeksponowanie nazwy oraz podkreślenie wysokiej jakości produktu.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Od dwóch lat współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”