Absolwent

Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.

absolwent

Należało zachować pewne charakterystyczne elementy takie jak nazwa brandu umieszczona po łuku, biało-czerwona zakrywka, czerwono-złota kolorystyka, wizerunek medali oraz element hologramu jako gwarancja oryginalności.

Marka „Absolwent” to pewna historia, to ikona rynku spirytusowego, W latach dziewięćdziesiątych produkt postrzegany był jako „polski Smirnoff”. Zmieniająca się rzeczywistość sprawiła, że wizerunek produktu uległ stopniowej dewaluacji. Nie był już marką lubianą. Nie wyzwalała wśród konsumentów chęci zakupu z wyboru (brak elementów emocjonalnych). O jej wyborze decydowała wyłącznie niska cena, Brak spójności we wszystkich elementach opakowania powodował niskie postrzeganie jakości samego produktu.

Duża świadomość marki stanowiła jednak wystarczającą gwarancję, że nowe opakowanie, wsparte odpowiednio zaplanowanymi działaniami promocyjnymi, odzyska starych oraz pozyska nowych, lojalnych i wiernych „userów”.

Przystępując do prac mających na celu odświeżenie wizerunku marki „Absolwent” zależało nam, aby nowy wizerunek produktu stał się alternatywą „dobrego smaku” na miłe spędzenie czasu w gronie przyjaciół, najbliższej rodziny, kolegów ze szkolnej ławy. Niech przebywanie „w jego towarzystwie” stanie się modą. dając jej użytkownikom poczucie dumy, prestiżu i satysfakcji z dokonanego wyboru. Zmiana wizerunku wódki powinna absorbować uwagę przede wszystkim nowych konsumentów. Przywiązanie „starych” było tak wielkie, że na pewno nadal pozostaną jej „wiernymi wyznawcami”. Dla nich „Absolwent” w nowej szacie powinien być czymś w rodzaju satysfakcji pozakupowej. Niech poczują jak smakuje duma. To nagroda za ich wieloletnią wierność i lojalność.

Absolwent wszędzie tam gdzie potrzebna jest dusza towarzystwa

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).
Bakalie
Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -