Absolwent

Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.

absolwent

Należało zachować pewne charakterystyczne elementy takie jak nazwa brandu umieszczona po łuku, biało-czerwona zakrywka, czerwono-złota kolorystyka, wizerunek medali oraz element hologramu jako gwarancja oryginalności.

Marka „Absolwent” to pewna historia, to ikona rynku spirytusowego, W latach dziewięćdziesiątych produkt postrzegany był jako „polski Smirnoff”. Zmieniająca się rzeczywistość sprawiła, że wizerunek produktu uległ stopniowej dewaluacji. Nie był już marką lubianą. Nie wyzwalała wśród konsumentów chęci zakupu z wyboru (brak elementów emocjonalnych). O jej wyborze decydowała wyłącznie niska cena, Brak spójności we wszystkich elementach opakowania powodował niskie postrzeganie jakości samego produktu.

Duża świadomość marki stanowiła jednak wystarczającą gwarancję, że nowe opakowanie, wsparte odpowiednio zaplanowanymi działaniami promocyjnymi, odzyska starych oraz pozyska nowych, lojalnych i wiernych „userów”.

Przystępując do prac mających na celu odświeżenie wizerunku marki „Absolwent” zależało nam, aby nowy wizerunek produktu stał się alternatywą „dobrego smaku” na miłe spędzenie czasu w gronie przyjaciół, najbliższej rodziny, kolegów ze szkolnej ławy. Niech przebywanie „w jego towarzystwie” stanie się modą. dając jej użytkownikom poczucie dumy, prestiżu i satysfakcji z dokonanego wyboru. Zmiana wizerunku wódki powinna absorbować uwagę przede wszystkim nowych konsumentów. Przywiązanie „starych” było tak wielkie, że na pewno nadal pozostaną jej „wiernymi wyznawcami”. Dla nich „Absolwent” w nowej szacie powinien być czymś w rodzaju satysfakcji pozakupowej. Niech poczują jak smakuje duma. To nagroda za ich wieloletnią wierność i lojalność.

Absolwent wszędzie tam gdzie potrzebna jest dusza towarzystwa

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Absolwent
Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.
Develey (sosy kanapkowe)
Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.
Chipsy Loursen
Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -