Bread Chips

Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.

Obst Bread Chips

Ich wizualna interpretacja powinna identyfikować współczesnego konsumenta niezależnie od przedziału wiekowego. Tradycja połączona z nowoczesnością to wizualny komunikat, w który wyposażone zostały nowe produkty marki.

Design opakowań swoim charakterem pokazuje naturalność produktu identyfikując bezpośredniego konsumenta niezależnie od przedziału wiekowego. Wszystkie zastosowane elementy graficzne uzupełniają się wzajemnie tworząc w jego świadomości obraz produktu .

Inspiracją do powstania kreatywnych propozycji stanowiły elementy sztuki ludowej (wycinanki). Naturalne pochodzenie i oryginalność to najważniejszy komunikat, jaki powinien wysyłać produkt za pośrednictwem swojego opakowania. Odpowiednia interpretacja graficzna pozwoliła na zakodowanie wszystkich informacji „zmieniając je w obraz”.

Połączenie wszystkich elementów opakowania, ich odpowiednia kompozycja ukazuje produkt jako: lekki i zdrowy. W zgodzie z filozofią zdrowego odżywiania, identyfikuje potrzeby świadomego konsumenta.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Sante – Sól Morska
Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych kategorii produktowych.
Przyprawy Galateo
Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.
Chipsy Loursen
Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -