Bread Chips
→Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Ich wizualna interpretacja powinna identyfikować współczesnego konsumenta niezależnie od przedziału wiekowego. Tradycja połączona z nowoczesnością to wizualny komunikat, w który wyposażone zostały nowe produkty marki.
Design opakowań swoim charakterem pokazuje naturalność produktu identyfikując bezpośredniego konsumenta niezależnie od przedziału wiekowego. Wszystkie zastosowane elementy graficzne uzupełniają się wzajemnie tworząc w jego świadomości obraz produktu .
Inspiracją do powstania kreatywnych propozycji stanowiły elementy sztuki ludowej (wycinanki). Naturalne pochodzenie i oryginalność to najważniejszy komunikat, jaki powinien wysyłać produkt za pośrednictwem swojego opakowania. Odpowiednia interpretacja graficzna pozwoliła na zakodowanie wszystkich informacji „zmieniając je w obraz”.
Połączenie wszystkich elementów opakowania, ich odpowiednia kompozycja ukazuje produkt jako: lekki i zdrowy. W zgodzie z filozofią zdrowego odżywiania, identyfikuje potrzeby świadomego konsumenta.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”