BIK – Buduj swoją pozytywną historię kredytową
→W ramach działań przewidzianych na rok 2014, Biuro Informacji Kredytowej wspólnie z innymi podmiotami rynku finansowego zorganizowało i przeprowadziło Akcję Informacyjno-Edukacyjną informującą o korzyściach wynikających z posiadania "pozytywnej historii kredytowej".
W ramach działań przewidzianych na rok 2014, Biuro Informacji Kredytowej wspólnie z innymi podmiotami rynku finansowego zorganizowało i przeprowadziło Akcję Informacyjno-Edukacyjną informującą o korzyściach wynikających z posiadania „pozytywnej historii kredytowej”.
Celem Akcji było przekazanie rzetelnych informacji: czym jest bezpieczne kredytowanie, jak nie wpaść w pętlę zadłużenia kredytowego oraz jak ważne jest stałe monitorowanie swoich zobowiązań kredytowych.
Akcja edukacyjna prowadzona była w trzech obszarach tematycznych:
- wiarygodność finansowa
- scoring (ocena punktowa – szacowanie ryzyka udzielenia klientowi kredytu)
- ochrona przed kradzieżą tożsamości
Akcja o charakterze ogólnopolskim skierowana była do obecnych i przyszłych kredytobiorców, aktywnych uczestników internetowego rynku finansowego, dbający o bezpieczeństwo swoich danych.
Równolegle z akcją edukacyjno-informacyjną Biuro Informacji Kredytowej przeprowadziło kampanię marketingową, której celem było wsparcie sprzedaży produktów BIK w ramach nowej oferty produktowej.
Głównym kanałem komunikacyjnym prowadzonych działań, umożliwiającym szerokie dotarcie z komunikatem do wyznaczonej grupy docelowej był Internet.
W celu przeprowadzenia planowanych działań konieczne było przygotowanie:
- logotypów akcji edukacyjnej i działań marketingowych
- haseł wspierających prowadzone działania
- visuali odpowiedzialnych za wizualną część działań edukacyjno-marketingowych
- propozycji Landing Page
- statycznych i dynamicznych materiałów na stronę internetową BIK
- materiałów BTL w miejscach bezpośredniej sprzedaży (plakaty, postery, ulotki, rolup’y)
Referencje
„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”