Develey (sosy kanapkowe)

Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.

03a kopiaNowe opakowania/etykiety powinny uzasadniać wysoką cenę  (porównując produkty o podobnym przeznaczeniu) wskazując na aksamitną konsystencję i unikatowe walory smakowe.

Dla zwizualizowania tej cechy wykorzystano element tkaniny, jedwabiu. To pomysł, by angażując emocje pokazać ekskluzywny charakter produktu, jego konsystencję, wysoką jakość, cenę, niepowtarzalny smak oraz to wszystko, co powinno wyróżniać sosy kanapkowe marki Develey.

Poszczególne rodzaje sosów wyróżnia kolorystyka tak samo udrapowanej tkaniny. Dodatkowo, element bazylii umieszczony w fałdzie draperii stanowi subtelny akcent dekoracyjny. Jakże często takim właśnie elementem  ozdabiamy kanapki czy też zimne zakąski kładąc je na wierzch jedwabistego sosu.

Każdy z nas myśli irracjonalnie i podejmuje decyzje pod wpływem emocji. To nawyk zakupowy oraz emocjonalna więź konsumenta z produktem decydują o powtarzalności jego zakupów. Człowiek, podejmując decyzję, tak naprawdę nie rozważa wszystkich za i przeciw. Wybiera coś z jakiegoś konkretnego powodu, dlatego, że to lubi lub mu to odpowiada, pasuje pod jakimś względem, a dopiero potem, post factum, dobudowuje do tego uzasadnienie.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).
Ciasteczka Jęczmienne
Kolejna oferta marki Sante wpisuje się w kategorię (ciastka zbożowe), której nowa linia (Ciasteczka Jęczmienne) stanowi ważne uzupełnienie portfela produktowego marki.

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -