Develey (sosy kanapkowe)
→Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.
Nowe opakowania/etykiety powinny uzasadniać wysoką cenę (porównując produkty o podobnym przeznaczeniu) wskazując na aksamitną konsystencję i unikatowe walory smakowe.
Dla zwizualizowania tej cechy wykorzystano element tkaniny, jedwabiu. To pomysł, by angażując emocje pokazać ekskluzywny charakter produktu, jego konsystencję, wysoką jakość, cenę, niepowtarzalny smak oraz to wszystko, co powinno wyróżniać sosy kanapkowe marki Develey.
Poszczególne rodzaje sosów wyróżnia kolorystyka tak samo udrapowanej tkaniny. Dodatkowo, element bazylii umieszczony w fałdzie draperii stanowi subtelny akcent dekoracyjny. Jakże często takim właśnie elementem ozdabiamy kanapki czy też zimne zakąski kładąc je na wierzch jedwabistego sosu.
Każdy z nas myśli irracjonalnie i podejmuje decyzje pod wpływem emocji. To nawyk zakupowy oraz emocjonalna więź konsumenta z produktem decydują o powtarzalności jego zakupów. Człowiek, podejmując decyzję, tak naprawdę nie rozważa wszystkich za i przeciw. Wybiera coś z jakiegoś konkretnego powodu, dlatego, że to lubi lub mu to odpowiada, pasuje pod jakimś względem, a dopiero potem, post factum, dobudowuje do tego uzasadnienie.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”