Develey (sosy kanapkowe)

Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.

03a kopiaNowe opakowania/etykiety powinny uzasadniać wysoką cenę  (porównując produkty o podobnym przeznaczeniu) wskazując na aksamitną konsystencję i unikatowe walory smakowe.

Dla zwizualizowania tej cechy wykorzystano element tkaniny, jedwabiu. To pomysł, by angażując emocje pokazać ekskluzywny charakter produktu, jego konsystencję, wysoką jakość, cenę, niepowtarzalny smak oraz to wszystko, co powinno wyróżniać sosy kanapkowe marki Develey.

Poszczególne rodzaje sosów wyróżnia kolorystyka tak samo udrapowanej tkaniny. Dodatkowo, element bazylii umieszczony w fałdzie draperii stanowi subtelny akcent dekoracyjny. Jakże często takim właśnie elementem  ozdabiamy kanapki czy też zimne zakąski kładąc je na wierzch jedwabistego sosu.

Każdy z nas myśli irracjonalnie i podejmuje decyzje pod wpływem emocji. To nawyk zakupowy oraz emocjonalna więź konsumenta z produktem decydują o powtarzalności jego zakupów. Człowiek, podejmując decyzję, tak naprawdę nie rozważa wszystkich za i przeciw. Wybiera coś z jakiegoś konkretnego powodu, dlatego, że to lubi lub mu to odpowiada, pasuje pod jakimś względem, a dopiero potem, post factum, dobudowuje do tego uzasadnienie.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Biedronka Alpini – Czekoladki świąteczne
Słodkie dodatki to produkty, które oprócz swojego przeznaczenia pełnią funkcję dekoracyjnych dodatków dodawanych do świątecznych prezentów.
Przyprawy Galateo
Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -