Fraikin
→Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią [...]
E-mail marketing skierowany do zewnętrznych baz odbiorców najczęściej przybiera formę kampanii promocyjnej lub sprzedażowej. Najbardziej popularna forma polega na wykupieniu mailingu bądź kilku mailingów w portalach posiadających własne bazy adresowe (np. wp.pl, onet.pl, interia.pl lub portale społecznościowe) przez firmy o ogólnopolskim zasięgu.
Inną formą e-mail marketingu skierowanego do rynku zewnętrznego jest rozesłanie mailingu do bazy kupionej specjalnie do przeprowadzenia konkretnej akcji mailingowej. Mimo, iż mechanizm działania jest nieco inny, to rezultat finalny (jeśli chodzi o odbiorcę) jest bardzo podobny.
Brief
Zbudowanie serwisu na wybranym CMSie, odświeżenie i unowocześnienie szaty graficznej. Stworzenie integracji z systemem zamówień wynajmu pojazdów krótkoterminowych oraz newsletterem.
Rozwiązanie
Paleta barw należąca do Corporate Identity firmy oraz ruchome elementy na stronie, takie jak slidery, dodały dynamiki całemu projektowi. Serwis został także zoptymalizowany pod kątem SEO.
Efekt
Idący z duchem czasu, zarówno od wizualnej jak i z technologicznej strony, serwis internetowy Fraikin to przykład na to, w jak prosty sposób za pomocą drobnych zabiegów odświeżyć i unowocześnić wizerunek firmy w internecie.
Sprawdź nasze inne realizacje
E-mail Marketing
Referencje
„Od dwóch lat współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”