Hefra
→Od ponad 180 lat sztućce HEFRA, produkowane z użyciem tej samej technologii, zdobią stoły koneserów. Ręcznie polerowane wyroby są uszlachetnieniem eleganckiego stołu i doskonałym prezentem dla najbliższych osób, które cenią wyszukany styl.
Tworząc sklep internetowy pamiętajmy o użytkowniku. Interfejs powinien być intuicyjny i prosty w użyciu, zaprojektowany zgodnie z głównymi zasadami UX. W przypadku internetowego sklepu rolę sprzedawcy odgrywają zdjęcia i wizualizacje oraz najważniejsze… niepowtarzalne copy.
W przypadku sklepu internetowego dla firmy Hefra S.A. istotnym założeniem było stworzenie wrażenia wyjątkowości. Sprzedaż dóbr luksusowych w internecie nie jest sprawą prostą – użytkownik często nie ma zaufania do witryny, zwłaszcza kiedy w grę wchodzą duże kwoty. Pierwszym etapem tworzenia marki w internecie jest więc wykreowanie poczucia bezpieczeństwa – dobrze dopracowana szata graficzna, jasny układ strony z czytelnymi informacjami, miejscem, gdzie dowiemy się czegoś o firmie a także bezpośrednio skontaktujemy z pracownikami.
Brief
Stworzenie miejsca, które będzie dawało wrażenie luksusowego i wyjątkowego. Zaznaczenie, że produkty firmy wykonywane są ręcznie, zgodnie z tradycyjnymi metodami. Sklep musi być także w pełni funkcjonalny i zoptymalizowany pod kątem SEO.
Rozwiązanie
Wybierając silnik, na którym pracujemy, kierujemy się przede wszystkim potrzebami klienta. Wybrane przez nas rozwiązania charakteryzuje duża elastyczność – wiemy jak nietrwałym tworem jest internet, dlatego zaproponowane przez nas technologie można łatwo zmieniać i aktualizować.
Efekt
Efektem współpracy powstało miejsce wyjątkowe – łatwy w obsłudze, jednocześnie elegancki sklep internetowy połączony z witryną internetową www.hefra.pl. Spójna szata graficzna oraz optymalizacja sprawiły, że proces zakupowy stał się prosty i szybki.
Sprawdź nasze inne realizacje
E-Commerce
Referencje
„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”