Identyfikacja wizualna

Elementem rozpoczynającym budowę każdej marki, definiując podstawy jej tożsamości jest Brand Identity. To wizualny opis oblicza danej marki, produktu czy usługi.
Poznaj naszą ofertę →

Ontima
Ontima tworzy grupę kapitałową doradztwa finansowego, zarządzania aktywami, doradztwa biznesowego, domu maklerskiego oraz High Level Concierge Service.
Trendmark stworzył identyfikację wizualną firmy rozpoczynając pracę nad logo, a kończąc na wizytówkach, papierze firmowym etc.
ABC Szkolenia
ABC Szkolenia to Ośrodek Szkolenia Zawodowego, który organizuje kursy na prawo jazdy dla kierowców i kierowców zawodowych.
Propozycja nowego logo nadaje firmie charakter nowoczesności wpisując się we współczesne standardy graficzne. Znak jest zaprojektowany pod zapotrzebowanie na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej firmy (wizytówki, papier firmowy, strona www) tak, by był łatwy do zapamiętania i uniwersalny, a także ponadczasowy.
ALLBRIDGE
Allbridge jest firmą zajmującą się doradztwem związanym z realizacją strategii przedsiębiorstw. Propozycja znaku graficznego wykorzystuje dosłowność nazwy.
Element ludzki (trzy postacie) tworzą pomost, symbol solidności i profesjonalizmu oferowanych rozwiązań.
Treefunny
Treefunny to firma zajmująca się produkcją zabawek i biżuterii drewnianej. Propozycja dwuczłonowej nazwa oraz jej graficzna interpretacja (zabawa drewnem) stanowi dodatkowe wzmocnienie. To gwarancja i obietnica czegoś wyjątkowego, oryginalnego
(w domyśle Tiffany), gdzie drewno jako surowiec jest jednocześnie wizytówką producenta.
Balle Styl
Oferta Balle Styl (Akademia Urody) jest skierowana głównie do kobiet. Delikatna, subtelna typografia oraz ciepła kolorystyka (złoto, brązy) w pełni oddaje charakter oferowanych usług.
Stylizowany element łabędzia to synonim piękna, elegancji i delikatności ułatwiający zapamiętywalność całego znaku.
Tomasz Czapczyński
Kancelaria Radców Prawnych oferuje pomoc prawną na terenie całej Polski, Europy i USA. W tej branży ważne są uczciwość, rzetelność i profesjonalizm. Ze względu charakter branży ograniczyliśmy się wyłącznie do inicjałów (Tomasz Czapczyński) i kolorystyki, która dodaje powagi i prestiżu całemu znakowi.
Klimat
Oferta firmy Klimat związaną jest z branżą grzewczą. Zaproponowany przez nas logotyp oddaje z sposób bezpośredni charakter firmy i oferowanych przez nią usług. Specjalnie zaprojektowana typografia, kształt liter (forma grzejnika) oraz dwie kropki: czerwona i niebieska nie pozostawiają żadnych wątpliwości co do klimatu oferty firmy.
NRG System
NRG System to producent systemów wykorzystujących energię odnawialną. Oryginalność nazwy stanowią jej pierwsze litery N, R, G. To spółgłoski, które dopiero po ich wypowiedzeniu nadają znaczenie i sens całej nazwie: en-er-gie. Oszczędność, nowoczesność i ochrona środowiska to cechy które wyróżniają realizacje firmy NRG SYSTEM.
Andrew
O ile sama nazwa nie oddaje profilu działalności firmy o tyle graficzny element logotypu zawiera już tą informację. Andrew to grupa pasjonatów zajmujących się profesjonalnie aranżacją i zabudową wnętrz. Meble na miarę... To dodatkowy element logo.
Informacja, która ma podwójne znaczenie. Na wymiar i na miarę możliwości finansowych.



Sprawdź inne kategorie

Trendmark - Strony Internetowe Trendmark - Landing Page Trendmark - Packaging Trendmark - E-mail Marketing Trendmark - Kampanie Reklamowe Trendmark - Identyfikacja Wizualna

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -