Musli Lo
→To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.
Współczesny konsument jest świadomy swojego wyboru, wie czego szuka i jak to coś powinno wyglądać.
Zadbaliśmy o to, aby uwaga konsumenta koncentrowała się na nazwie produktu „Lo” wyróżniając go (kolejne musli) z całej masy produktów tej samej kategorii.
„Lo” w świadomości młodszych konsumentek (produkt adresowany jest właśnie do nich) to potoczne słowo, które jest synonimem wellness. Wellness to nie tylko fitness. To filozofia, która kładzie nacisk na zdrowy tryb życia. W praktyce oznacza odpowiedni relaks oraz właściwą dietę. Obecnie musli to kategoria produktowa (nie tylko nazwa własna produktu), która ukonstytuowała ten rodzaj płatków jako alternatywę zdrowego śniadania.
O oryginalności produktu zawsze decyduje pomysł na wizualizację jego opakowania. Pytani potrafimy wskazać na opakowania, które nam się podobają. Trudniej nam jest uzasadnić te decyzje. To właśnie pomysł i oryginalność rozwiązania decydują o naszych preferencjach estetycznych.
Nazwa, kategoria i przeznaczenie produktu to ważne elementy, które powinny wyznaczać kierunek dla kreatywnego myślenia. Również kategoria produktowa, wiedza konsumenta na temat produktu oraz jego cechy psychograficzne powinny stać się źródłem inspiracji dla wszystkich mających wpływ na ostateczny wygląd opakowań i ich produktów.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”