Nissan

Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Wysyłając kolejne mailingi starajmy się pomyśleć o użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie e-mail marketingowe od samego początku powinny być przemyślane i przedstawiać klientowi korzyści jakie otrzyma odbierając je. Mogą to być informacje o specjalnych promocjach i okazjach cenowych, ciekawostki z życia firmy bądź przypominacze, np. o wymianie opon na zimowe lub okresowych przeglądach. Dajmy odbiorcy poczucie, że nasz mailing może mu się przydać, a sam chętnie wyczekiwał będzie kolejnych wiadomości.

 

E-mail marketing to skuteczne narzędzie służące budowaniu rozgłosu. Informowaniu, edukowaniu, motywowaniu, integrowaniu, zwiększaniu lojalności oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej marek firm, produktów i usług. Angażując do współpracy profesjonalne firmy zajmujące się wysyłką mailingów mamy pewność, że wiadomości nie zostaną zakwalifikowane jako SPAM a użytkownik chętnie odczyta przekazywaną mu wiadomość.

 

 

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Nissan
Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.
Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]
Sante
Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -