Nissan
→Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.
Wysyłając kolejne mailingi starajmy się pomyśleć o użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie e-mail marketingowe od samego początku powinny być przemyślane i przedstawiać klientowi korzyści jakie otrzyma odbierając je. Mogą to być informacje o specjalnych promocjach i okazjach cenowych, ciekawostki z życia firmy bądź przypominacze, np. o wymianie opon na zimowe lub okresowych przeglądach. Dajmy odbiorcy poczucie, że nasz mailing może mu się przydać, a sam chętnie wyczekiwał będzie kolejnych wiadomości.
E-mail marketing to skuteczne narzędzie służące budowaniu rozgłosu. Informowaniu, edukowaniu, motywowaniu, integrowaniu, zwiększaniu lojalności oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej marek firm, produktów i usług. Angażując do współpracy profesjonalne firmy zajmujące się wysyłką mailingów mamy pewność, że wiadomości nie zostaną zakwalifikowane jako SPAM a użytkownik chętnie odczyta przekazywaną mu wiadomość.
Sprawdź nasze inne realizacje
E-mail Marketing
Referencje
” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów. Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty. Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”