Nissan
→Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.
Wysyłając kolejne mailingi starajmy się pomyśleć o użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie e-mail marketingowe od samego początku powinny być przemyślane i przedstawiać klientowi korzyści jakie otrzyma odbierając je. Mogą to być informacje o specjalnych promocjach i okazjach cenowych, ciekawostki z życia firmy bądź przypominacze, np. o wymianie opon na zimowe lub okresowych przeglądach. Dajmy odbiorcy poczucie, że nasz mailing może mu się przydać, a sam chętnie wyczekiwał będzie kolejnych wiadomości.
E-mail marketing to skuteczne narzędzie służące budowaniu rozgłosu. Informowaniu, edukowaniu, motywowaniu, integrowaniu, zwiększaniu lojalności oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej marek firm, produktów i usług. Angażując do współpracy profesjonalne firmy zajmujące się wysyłką mailingów mamy pewność, że wiadomości nie zostaną zakwalifikowane jako SPAM a użytkownik chętnie odczyta przekazywaną mu wiadomość.
Sprawdź nasze inne realizacje
E-mail Marketing
Referencje
„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”