Popcornowe

Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).

Popcornowe

Czy można wskazać jednoznacznie które z komunikatów odpowiedzialne są za emocje, a które dostarczają informacji i wiedzy dotyczących danego produktu?

Nie były to kolejne wafle ryżowe, ani popularny popcorn, to były – POPCORNOWE snacki, nowa propozycja chrupiących przekąsek, produkowanych na bazie popcornu.

Nazwa produktu bywa z reguły pierwszą informacją tekstową jaką rejestruje konsumencka świadomość. Oryginalna i wyróżniająca może stanowić istotny element emocjonalny, który zdecyduje o wyborze danego produktu.
POPCORNOWE na pozór zwyczajna nazwa. W sposób dosłowny opisująca produkt. Dopiero jej graficzna interpretacja wyróżnia produkt sprawiając, że jako całość nabiera oryginalnego charakteru.

Nie mieliśmy żadnych wątpliwości, że jej pierwszy człon „POPCOR” (bez „N”) zostanie odczytany jako popcorn. To nasza podświadomość „przez dopełnienie” domyka niedokończone wyrazy nadając im właściwego znaczenia. Drugi człon – „NOWE” zamyka nazwę informując i wskazując na nowość, jaką niewątpliwie są produkty tworzące nową linię marki Sonko.

Design nowej linii ze wszystkimi komunikatami umieszczonymi na opakowaniu ukazuje produkt jako – zdrową, pochodzącą w 100% z natury przekąskę bez sztucznych dodatków i konserwantów (prosto z kolby) dla każdego.

Jej wygląd jest na tyle uniwersalny, że identyfikuje grupę, a nie poszczególnych  przedstawicieli. Jako całość przemawia do obojga płci, bez podziału na wiek.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Alpini Young
Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.
Ciasteczka Jęczmienne
Kolejna oferta marki Sante wpisuje się w kategorię (ciastka zbożowe), której nowa linia (Ciasteczka Jęczmienne) stanowi ważne uzupełnienie portfela produktowego marki.
Musli Lo
To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -