Popcornowe
→Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).
Czy można wskazać jednoznacznie które z komunikatów odpowiedzialne są za emocje, a które dostarczają informacji i wiedzy dotyczących danego produktu?
Nie były to kolejne wafle ryżowe, ani popularny popcorn, to były – POPCORNOWE snacki, nowa propozycja chrupiących przekąsek, produkowanych na bazie popcornu.
Nazwa produktu bywa z reguły pierwszą informacją tekstową jaką rejestruje konsumencka świadomość. Oryginalna i wyróżniająca może stanowić istotny element emocjonalny, który zdecyduje o wyborze danego produktu.
POPCORNOWE na pozór zwyczajna nazwa. W sposób dosłowny opisująca produkt. Dopiero jej graficzna interpretacja wyróżnia produkt sprawiając, że jako całość nabiera oryginalnego charakteru.
Nie mieliśmy żadnych wątpliwości, że jej pierwszy człon „POPCOR” (bez „N”) zostanie odczytany jako popcorn. To nasza podświadomość „przez dopełnienie” domyka niedokończone wyrazy nadając im właściwego znaczenia. Drugi człon – „NOWE” zamyka nazwę informując i wskazując na nowość, jaką niewątpliwie są produkty tworzące nową linię marki Sonko.
Design nowej linii ze wszystkimi komunikatami umieszczonymi na opakowaniu ukazuje produkt jako – zdrową, pochodzącą w 100% z natury przekąskę bez sztucznych dodatków i konserwantów (prosto z kolby) dla każdego.
Jej wygląd jest na tyle uniwersalny, że identyfikuje grupę, a nie poszczególnych przedstawicieli. Jako całość przemawia do obojga płci, bez podziału na wiek.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”