Przyprawy Galateo

Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.

galateo

Graficzna interpretacja nazwy producenta oraz propozycje opakowań dla produktów Galateo (nowy gracz na rynku przypraw), stanowiły kolejne wyzwanie dla naszych kreatywnych. Konsekwencją działań było przygotowanie całego portfolio produktowego, które wyróżnia przede wszystkim niska cena i wysoka jakość.

Galateo – popularne przyprawy pełne smaku i aromatu. Ich bezpośrednim adresatem są kobiety praktyczne, dla których elementem wyboru jest jakość za rozsądną cenę. Nie chcą przepłacać, więc poszukują tańszych odpowiedników drogich marek. „Matematyczki”, które starają się dopasować wydatki do swoich domowych budżetów. Im mniejsza zasobność portfela, tym ich „księgowy profesjonalizm” i umiejętność ekonomicznego myślenia rosną.

Charakter i kierunek proponowanych rozwiązań graficznych prezentowanych opakowań był wynikiem zebranych informacji dotyczących produktów oraz ich bezpośredniego adresata (kobiety o średnich i niskich dochodach).

Dobrym pomysłem okazało zaproponowane przez nas przesłanie: „Radość gotowania – oszczędność w portfelu”, które informując o niskiej cenie, pozycjonuje markę Galateo jako jedyną, gwarantującą swoim konsumentom podwójną korzyść.

Zastosowanie odpowiedniej kolorystyki (żółty panel informacyjny) pozwoliło na wyróżnienie poszczególnych linii produktowych od produktów o podobnym przeznaczeniu.

Duży wpływ na ostateczny wygląd opakowań miały przyzwyczajenia konsumentek oraz standardy postrzegania, które ta kategoria produktowa wypracowała sobie na przestrzeni czasu. Odstępstwa od tych zasad mogły by stanowić element dezinformacyjny deprecjonując markę i jej produkty.

 

 

galateo3

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Bakalie
Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.
Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.
Ciasteczka Owsiane
Ciastka zbożowe to nowa kategoria w portfolio produktowym Sante - naszym zadaniem było zaprojektowanie całej lini produktów.

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -