Rzeczpospolita
→"Rzeczpospolita" to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. To najczęściej cytowana gazeta w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy.
E-mail marketing jest obecnie zaliczany do najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Nie dziwi więc fakt, że rozwiązanie to jest wykorzystywane na coraz szerszą skalę. W efekcie skrzynki e-mailowe konsumentów zapełniają się codziennie dziesiątkami wiadomości o charakterze handlowym. Większość z nich czeka jednak nieciekawa droga: zaklasyfikowane jako spam trafią do „śmieci” lub zostaną tam przeniesione przez zirytowanego adresata. O tym, czy wysłany przez nas przekaz zainteresuje go i skłoni do otwarcia e-maila decydują pierwsze 2 sekundy. Jak nie zmarnować tego czasu?
Kluczem do sukcesu e-mail marketingu jest zastosowanie technik custom mailingu. Inteligentna customizacja przesyłki elektronicznej to odpowiedź na potrzebę coraz silniejszej personalizacji zarówno produktów, jak i treści trafiających do klientów. Eksponowanie indywidualnego podejścia do odbiorcy może odbywać się na różne sposoby i pozwala osiągnąć różne cele.
Sprawdź nasze inne realizacje
E-mail Marketing
Referencje
„Od dwóch lat współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”