Skarby Ziemi
→Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.
Linia firmy Sante, to jedne z tych produktów, których nazwy powinny zachować oryginalne brzmienie. Nazwa własna w tym przypadku stanowi o ich tożsamości, pozwalając pozostać im tym, czym stworzyła je natura. Ponieważ linia ma charakter rozwojowy, nazwa własna produktu została uzupełniona o nazwę „Skarby Ziemi”. Jest to rodzaj „parasola”, który pozwala na grupowanie produktów w jego bezpośrednim otoczeniu.
Oprócz typowych mandatorów, obowiązkowych elementów (logo marki, nazwa produktu, nazwa linii), które należało umieścić, opakowania wyróżnia czysta, wręcz „aptekarska forma”.
Elementem odróżniającym poszczególne produkty jest kolorystyka elementu graficznego, charakterystycznego motywu identyfikującego kulturę i region świata (ziemi), z których dany produkt pochodzi.
To jedna z niewielu realizacji, przy której od początku do końca mieliśmy wpływ na wygląd wszystkich elementów graficznych znajdujących się na opakowaniach. Żadna ze stron nie próbowała podważać kompetencji drugiej. Dla wszystkich było jasne, że opakowania nowej linii powinny skutecznie sprzedawać produkt, a nie zaspakajać artystyczne ambicje marketerów.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”