Skarby Ziemi

Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.

skarby-ziemii7Linia firmy Sante, to jedne z tych produktów, których nazwy powinny zachować oryginalne brzmienie. Nazwa własna w tym przypadku stanowi o ich tożsamości, pozwalając pozostać im tym, czym stworzyła je natura. Ponieważ linia ma charakter rozwojowy, nazwa własna produktu została uzupełniona o nazwę „Skarby Ziemi”. Jest to rodzaj „parasola”, który pozwala na grupowanie produktów w jego bezpośrednim otoczeniu.

Oprócz typowych mandatorów, obowiązkowych elementów (logo marki, nazwa produktu, nazwa linii), które należało umieścić, opakowania wyróżnia czysta, wręcz „aptekarska forma”.

Elementem odróżniającym poszczególne produkty jest kolorystyka elementu graficznego, charakterystycznego motywu identyfikującego kulturę i region świata (ziemi), z których dany produkt pochodzi.

To jedna z niewielu realizacji, przy której od początku do końca mieliśmy wpływ na wygląd wszystkich elementów graficznych znajdujących się na opakowaniach. Żadna ze stron nie próbowała podważać kompetencji drugiej. Dla wszystkich było jasne, że opakowania nowej linii powinny skutecznie sprzedawać produkt, a nie zaspakajać artystyczne ambicje marketerów.

skarby-ziemii8
skarby-ziemii5
skarby-ziemii6
skarby-ziemii3
skarby-ziemii4

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).
Libella Wezyr
Wezyr to marka produktów do prania. Naszym zadaniem było odświeżenie logo, a następnie zaprojektowanie całej linii produktów.
Orzeszki Crispe
Ze względu na różnorodność produktów występujących w linii zastosowano numerację poszczególnych rodzajów i odmian orzeszków.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -