Sante

Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.

Slide 1
Slide 2
Slide 3

E-mail marketing w kanale B2C ma szczególne znaczenie w przypadku działalności e-commerce. Elektroniczne wiadomości mogą służyć niezliczonym celom: informowaniu o nowościach w ofercie, zapraszaniu do udziału w promocji czy wysyłaniu kuponów rabatowych. Takie działania pozwalają budować lojalność i pozostawać w stałym kontakcie z konsumentami, którzy zapoznali się już z naszymi usługami.

Dzięki możliwości implementacji zewnętrznej bazy e-mailingowej pozwala też pozyskać nowych klientów i poszerzyć rynek zbytu. Przy tym przynosi większy zwrot z inwestycji oraz realne korzyści. Zgodnie z badaniami Direct Marketing Association, stopa zwrotu kształtuje się na poziomie 43 zł od każdej złotówki zainwestowanej w e-mail marketing.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Nissan
Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.
Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]
Bayer
Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -