Sante

Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.

Slide 1
Slide 2
Slide 3

E-mail marketing w kanale B2C ma szczególne znaczenie w przypadku działalności e-commerce. Elektroniczne wiadomości mogą służyć niezliczonym celom: informowaniu o nowościach w ofercie, zapraszaniu do udziału w promocji czy wysyłaniu kuponów rabatowych. Takie działania pozwalają budować lojalność i pozostawać w stałym kontakcie z konsumentami, którzy zapoznali się już z naszymi usługami.

Dzięki możliwości implementacji zewnętrznej bazy e-mailingowej pozwala też pozyskać nowych klientów i poszerzyć rynek zbytu. Przy tym przynosi większy zwrot z inwestycji oraz realne korzyści. Zgodnie z badaniami Direct Marketing Association, stopa zwrotu kształtuje się na poziomie 43 zł od każdej złotówki zainwestowanej w e-mail marketing.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Nissan
Firma „Odyssey” rozpoczęła działalność w listopadzie 1997 roku, jako kolejny w Polsce autoryzowany dealer Nissana.
Bayer
Bayer Healthcare zajmuje się ochroną zdrowia zwierząt oraz tzw. higieną środowiska, czyli eliminacją zagrożeń biologicznych ze strony szkodliwych gryzoni i owadów.
ABC Szkolenia
ABC Szkolenia to jeden z największych Ośrodków Szkolenia Zawodowego, który organizuje kursy na prawo jazdy dla kierowców i kierowców zawodowych.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -